شناسهٔ خبر: 25700832 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

صالحی‌امیری: ورزش برگ برنده دولتمردان است

ايسنا : رئیس کمیته ملی المپیک با بیان این که ورزش مجموعه ای از سرمایه های انسانی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، افزود: ورزش در حوزه دیپلماسی نیز برگ برنده دولت مردان و شخص رییس جمهور است.

صاحب‌خبر -

 سیدرضا صالحی امیری در مراسم تجلیل رئیس جمهور از  قهرمانان ورزشی خطاب به روحانی، گفت‌: از  زبان این قهرمانان می‌گویم که این عزیزان قلبا به شما علاقه مند هستند.

وی ادامه‌ داد: در مسیر سخت و پر تلاطم که کشور مواجه شد، با تدبیر حداکثری، درایت و هوشمندی کشور را اداره می‌کنید و ما هم به همراه قهرمانان این وعده را می‌دهیم  که امید را برای کشور به ارمغان خواهیم آورد.

رییس کمیته ملی المپیک بیان‌ کرد: امروز ورزش کشور در شرایط استثنایی و نادری قرار گرفته و اتحاد و همدلی و یکرنگی چهارگانه بین دولت، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌های ورزشی به همراه قهرمانان ورزشی باعث شده مسیر حرکت به سمت قله های تعالی ورزش با سرعت زیادی طی شود.

وی افزود: این وعده را از طرف قهرمانان عزیز می‌دهم که برای کسب قله‌های افتخار ورزشی از  همه توان، قدرت و غرور خود استفاده می‌کنیم تا لبخند را به لب مردم بنشانیم.

صالحی امیری با بیان این که دولت با تمام مشکلات خود به حوزه ورزش توجه ویژه‌ داشته، افزود:  در مقایسه با سایر دستگاه‌ها، دولت و سازمان برنامه‌ریزی کشور توجه ویژه‌ای داشتند و از  این بابت تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان این که ورزش مجموعه‌ای از سرمایه های انسانی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، خاطر نشان کرد: ورزش در حوزه دیپلماسی نیز برگ برنده دولت مردان و شخص رییس جمهور است. ان‌شاء‌الله رییس جمهور و دولت در این مسیر سخت و دشوار موفق باشد.

 

نظر شما