شناسهٔ خبر: 25700746 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

بطحایی به خانه ملت گفت:

اعزام نشدن تیم والیبال دانش‌آموزی به مسابقات جهانی به دلیل حضور اسرائیل/ آموزش و پرورش از رویکرد حاکمیت پیروی می‌‎کند

وزیر آموزش و پرورش می‌گوید علت اعزام نشدن تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی، حضور تیمی از رژیم صهیونیستی بود.

صاحب‌خبر -

سید محمد بطحایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره علت اعزام نشدن تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران به مسابقات قهرمانی جهان، اظهار کرد: در این دوره از رقابت‌ها رژیم صهیونیستی نیز حضور داشت و موضوع عدم رویارویی با اسرائیل رویکرد کلی حاکمیت است که وزارت آموزش و پرورش نیز از آن پیروی می‌‎کند.

وی ادامه داد: به علت مجعول بودن هویت رژیم صهیونیستی سیاست ایران این است که در تمام میادین بین المللی با در برابر نمایندگان این رژیم مجهول الهویت صف آرایی نکند.

عضو کابینه دولت دوازدهم با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش بعنوان بخشی از حاکمیت باید از سیاست نظام پیروی کند، افزود: این مسئله فقط در حوزه رقابت‌های ورزشی نیست و در سایر رقابت‌ها نیز چنین رویکردی وجود دارد.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش ضروری می‌داند با تیمی که با هویت مجعول در میادین بین الملل حاضر می‌شود رقابت نکند.

وزیر آموزش و پرورش اظهار امیدواری کرد که با حذف شدن این رژیم ناجوانمرد از صحنه تاریخ شرایط برای حضور ایران در مسابقات اینچنینی فراهم شود.

به گزارش خانه ملت، تیم ملی والیبال دانش آموزی در حالی به مسابقات جهانی اعزام نشد که در گروه A ایران، گرجستان، کرواسی و مجارستان هم‌گروه بودند و اگر ایران از گروه خود صعود می‌کرد در صورت صعود اسرائیل ممکن بود در رقابت‌های حذفی با رژیم صهیونیستی مواجه شود./

پایان پیام

نظر شما