شناسهٔ خبر: 25699671 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جام جهانی 2018؛

دندان‌های تیز هیولای آبی در انتظار بازیکن‌های بزرگ

لوییس سوارز بی شک می تواند یکی از ستاره های درخشان جام جهانی روسیه باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ لوییس آلبرتو سوارز دیاز مارتینز که با نام لوییس سوارز شناخته می شود و سابقه بازی در تیم های آژاکس و لیورپول را دارد، از سال 2014 پیراهن بارسلونا را بر تن کرده و همواره یکی از ستاره های تاثیرگذار تیمش بوده است. اگر او مثل جام جهانی 2014 دچار حاشیه نشود می تواند در جام جهانی 2018 به ستاره اروگوئه تبدیل شود. او متولد 24 ژانویه 1987 است و داستان زندگی بسیار جالبی دارد، بچه چهارم خانواده 9 نفره که پس از طلاق والدینش در 13 سالگی خیلی زود عاشق شد و همین عشق او را به بازیکن امروز دنیای توپ گرد تبدیل کرد.

سوارز که به خاطر فقر مطلق از 12 سالگی علاوه بر فوتبال کار اصلی اش جارو زدن خیابان های شهرشان بود تا بتواند از این راه هم زندگی خود را بگذراند هم به قرار عصر یکشنبه ها با صوفیا برود، دختری که 2 سال از او بزرگتر بود و در خانواده متمول زندگی می کرد و به دلیل شغل پدرش مجبور شد به اسپانیا برود، سوارز در همان روز خداحافظی با صوفیا به پیشنهاد او فوتبال را به عنوان راهی برای رسیدن به یک زندگی خوب و البته رسیدن به عشقش دنبال کرد.

 

پشتکار و پشتکار، خود او می گوید: بعد از رفتن صوفیا هیچ چیز دیگری برایم مهم نبود. فقط فوتبال. بیشتر همبازی هایم در تیم ناسیونال خوشگذرانی می کردند، اما انگار من هیولایی درون خودم داشتم که تشنه موفقیت بود.او پیشنهاد بازی در تمام تیم های بزرگ اروگوئه را رد کرد. به امید رفتن به اروپا، جایی که فاصله طولانی او با صوفیا را کمتر می کرد. چهار سال بعد از جدایی آنها، پیشنهاد گرونینگن هلند از راه رسید. انگار که فوتبال می خواست لوییزیتو را گره بزند به صوفیای رویاهایش. عاشقانه سر رفتگر و دختر وکیل برعکس همه درامهای بزرگ دنیا، این بار پایان خوشی را تجربه کرد و درنهایت این دو نفر در سال 2009 در بارسلونا ازدواج کردند.

سوارز که حواشی خاص خود را دارد و زمانی گاز گرفتن او شهره عام و خاص بود و او به همین دلیل چند بار محروم شده اما وی در حال حاضر به مرزی از پختگی رسیده که در بین آبی اناری های کاتالان جزو برترین ها باشد و در نیوکمپ آقایی می کند یک نقطه عطف برای تیم ملی به شمار می رود و بدین ترتیب او یکی از بازیکنانی است که در جام جهانی از او بیشتر خواهیم شنید.

نظر شما