شناسهٔ خبر: 25699440 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

همه منتظر تقابل آسیایی استقلال و پرسپولیس هستند

قرعه هیجان، قرعه مرگ

در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا و در همه این سال‌ها، قرعه‌کشی‌های زیادی انجام شده است، اما برای فوتبالدوستان ایرانی، مراسم قرعه‌کشی امروز لیگ قهرمانان آسیا، یکی از مهیج‌ترین اتفاقات فوتبالی است که تجربه خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

دلیل کاملا روشن است؛ امروز این احتمال وجود دارد که استقلال و پرسپولیس در مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان بهم بخورند. آنهم با درصد بالایی چون 3/33 درصد.

استقلال و پرسپولیس از ایران، الدحیل و السد از قطر، تیانجین از چین، جئونبوک هیوندای و سوان سامسونگ از کره جنوبی و کاشیما آنتلرز از ژاپن هشت تیمی هستند که جواز حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردهاند که با تقسیمبندی غرب و شرق آسیا، در مراحل یکچهارم نهایی و نیمه نهایی به مصاف هم میروند.

به این ترتیب در گلدان شماره یک، چهار نام استقلال، پرسپولیس، الدحیل و السد قرار دارد و در گلدان شماره 2 هم اسامی 4 تیم منطقه شرق. در این شرایط استقلال و پرسپولیس از رگ گردن هم به هم نزدیکتر هستند.

هیجان و اظطراب دربی آسیایی برای هواداران سرخابی یک طرف، نگرانی روبهرو نشدن با تیم قدرتمند الدحیل قطر که این روزها به هیچ تیمی رحم نمیکند هم یک طرف.

شاید بسیاری از هواداران استقلال و پرسپولیس، ترجیحشان بازی با السد قطر باشد. اما آنها که طالب هیجان بیشتر هستند از مراسم قرعهکشی امروز فقط یک خواسته دارند؛ اینکه برای نخستین بار استقلال و پرسپولیس در یک جدال رفت و برگشت آسیایی به مصاف هم بروند.

یک دربی آسیایی تمام عیار در استانداردهای لیگ قهرمانان آسیا و با قضاوت داوران خارجی. تا چند ساعت دیگر تکلیف قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روشن میشود.

طبق برنامه این مراسم از ساعت 12 و 30 دقیقه به وقت تهران در کوالالامپور مالزی آغاز میشود.

رضا پورعالی

نظر شما