شناسهٔ خبر: 25699182 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

رویای گروگانگیران 2 میلیاردی برباد رفت

دو برادر که با ربودن مرد پولدار قصد اخاذی دو میلیاردی از خانواده‌اش داشتند، در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جامجم، رسیدگی به این پرونده از شامگاه یکشنبه و به دنبال تماس زنی با پلیس کاشان در دستور کار پلیس قرار گرفت. این زن به ماموران گفت: شوهرم هنگام ورود به خانه از سوی افراد ناشناس ربوده شد.

پس از این تماس تیمی از ماموران تحقیقات در این باره را آغاز کردند. در بررسیهای اولیه مشخص شد، مرد ربوده شده از افراد پولدار شهر است. با افشای این موضوع احتمال گروگانگیری با انگیزه اخاذی تائید شد.

ساعتی بعد با تماس آدم ربایان با همسر گروگان، این فرضیه تائید شد. گروگانگیران برای آزادی گروگان خود درخواست دو میلیارد تومان پول کردند. آنها تهدید کردند اگر پول دیر آماده شود یا موضوع را به پلیس اطلاع دهند، گروگان را به قتل میرسانند.

ماموران پلیس آگاهی کاشان تحقیقات در این باره را آغاز کردند و در کمتر از 24 ساعت توانستند مخفیگاه آدم ربایان را شناسایی کرده و آنها را در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند و گروگان آنها آزاد شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، خاطرنشان کرد: در این پرونده دو برادر 28 ساله و 17 ساله به عنوان گروگانگیران دستگیر شدند که تحقیقات از آنها در پلیس آگاهی ادامه دارد.

سردار معصوم بیگی امنیت مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و اظهار کرد: پلیس بر سر امنیت مردم با هیچکس تعارف ندارد و با افرادی که به جان، مال، دارایی، نوامیس، آبرو و حیثیت شهروندان تعرض کنند برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

نظر شما