شناسهٔ خبر: 25698153 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

قرعه‌کشی سرنوشت‌ساز لیگ قهرمانان آسیا؛ امروز

صاحب‌خبر -
قرعه‌کشی سرنوشت‌ساز مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز در مالزی برگزار می‌شود؛ مراسمی که می‌تواند منجر به تقابل استقلال و پرسپولیس در این مرحله از مسابقات شود.

به گزارش مهر، مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت ۱۶ به وقت محلی (۱۲:۳۰ به وقت تهران) در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود و هشت تیم راه یافته به این مرحله، رقبای خود را می شناسند.

تیم‌های صعود کننده از غرب آسیا

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، در حاکمیت تیم های ایرانی و قطری است. پرسپولیس و استقلال از ایران و السد و الدحیل از قطر غربی‌های صعود کننده به یک چهارم هستند و قرعه کشی این منطقه از میان این چهار تیم برگزار می شود.

تیم‌های صعود کننده از شرق آسیا

در شرق آسیا هم کره جنوبی با دو نماینده بیشترین تعداد تیم را در یک چهارم نهایی دارد. چونبوک هیوندای و سوون سامسونگ از کره جنوبی، تیانجین چین و کاشیما آنتلرز ژاپن چهار نماینده شرق آسیا هستند و قرعه کشی یک چهارم هم بین این تیم ها صورت می گیرد.

احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس

پرسپولیس با پشت سر گذاشتن الجزیره امارات و استقلال با پشت سر گذاشتن ذوب آهن به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته اند. به این ترتیب هیجان انگیزترین قرعه قاره آسیا می تواند تقابل این دو نماینده ایران و برگزاری بزرگترین دربی قاره کهن باشد. هیجان این دیدار وقتی بیشتر می شود که استقلال و پرسپولیس در دیداری که میهمان هستند، فقط می توانند ۱۰ درصد سکوها را در اختیار داشته باشند.

زمان بازی های مرحله یک چهارم

طبق برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدارهای رفت مرحله یک چهارم نهایی روزهای ۵، ۶ و ۷ شهریورماه و دیدارهای برگشت روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ شهریور برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما