شناسهٔ خبر: 25698041 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

ایمان به خدا، تبعیت از ولی فقیه و مقاومت رمز فتح خرمشهر بود/ فتح خرمشهر، یک الگو است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: فتح خرمشهر نشان داد که می توان با مقاومت و تبعیت بی چون و چرا از ولی فقیه و مدیریت الهی همه مشکلات را حل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفت و گو با اروم نیوز با اشاره به فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر، اظهار کرد: فتح خرمشهر، در حقیقت فتح الفتوح بود و این روز را به همه رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و خانواده های معظم شهدا تبریک عرض می کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: رزمندگان دلیر اسلام و ملت ایران اسلامی ثابت کردند که می توانند با تکیه بر نیروی داخلی و ایمان و توان رزمندگان اسلام بر قدرت های بزرگ عالم غلبه کنند.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر بر اساس محاسبات عادی و نظامی غیرممکن بود، گفت: رزمندگان اسلام با مدیریت الهی ولی فقیه زمان این امر ناشدنی را شدنی کردند.

مولودی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر می تواند الگوی خوبی برای غلبه بر مشکلات باشد، تصریح کرد: فتح خرمشهر نشان داد که می توان با  مقاومت و تبعیت بی چون و چرا از ولی فقیه و مدیریت الهی همه مشکلات را حل کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه می توان خرمشهرهای اقتصادی و فرهنگی را با تکیه بر ایدئولوژی فتح خرمشهر، فتح کرد، گفت: می توان با تکیه بر ایدئولوژی هایی که زمینه ساز فتح خرمشهر شد، در زمینه های مختلف فرهنگی و اقتصادی شاهد فتوحات مختلف باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما