شناسهٔ خبر: 25696260 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

حذف زودهنگام کمانداران ریکرو از جام جهانی ترکیه

دردومین روز از رقابت‌های جام جهانی تیروکمان که در ترکیه در حال برگزاری است، کمانداران ریکرو زن و مرد ایران از دور رقابت‌های جام جهانی حذف شدند.

صاحب‌خبر -

در ادامه رقابت‌های جام جهانی تیروکمان که در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در آنتالیای ترکیه در حال برگزاری است، دیروز و در مرحله حذفی، کمانداران ریکرو با شکست برابر حریفان خود از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.
در دومین روز از این رقابت‌ها و در مرحله ریکرو انفرادی مردان، صادق‌اشرفی که در پایان مرحله مقدماتی جدول رده‌بندی با کسب ۶۴۷ امتیاز هفتادم شده بود، در مرحله حذفی مقابل نماینده مالزی به میدان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری دست یافت اما در مرحله یک بیست‌وچهارم برابر کمانداری از ترکیه با امتیاز ۶ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و از راهیابی به مرحله یک شانزدهم بازماند. امین پیرعلی که در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی با ۶۴۱ امتیاز هشتاد و ششم شده بود، در دور اول مرحله حذفی برابر کماندار چین به میدان رفت و با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب این کماندار شد. متین سبزی دیگر کماندار ایران که با ۶۲۹ امتیاز در پایان جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی صد و سوم شده بود، در دور اول حذفی برابر کمانداری از ژاپن رقابت کرد و با نتیجه ۷ بر یک دیدار را واگذار کرد و از دور رقابت‌های جام جهانی حذف شد. به این ترتیب کمانداران ریکرو زنان و مردان در بخش انفرادی با شکست برابر حریفان خود در مرحله حذفی از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.

نظر شما