شناسهٔ خبر: 25695940 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

دادستان کل کشور: یکی از موسسات مالی وعده سود هفتاد درصدی داده بود

منتظری دادستان کل کشور امشب در بیستمین جشن حمایت از خانواده زندانیان گفت: بازار داد و ستد با خداوند بسیار پر رونق است به گونه‌ای که یک طرف این بازار خداوندی است که خریدار است و در طرف دیگر انسان‌ها هستند که یا جانشان یا مالشان را به خداوند می‌فروشند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور امشب در بیستمین جشن حمایت از خانواده زندانیان که به همت انجمن حمایت از خانواده زندانیان مرکز برگزار شد گفت: حضور نورانی خیرین در ساعات پایانی یک روز روزه داری ان هم برای کمک به خانواده‌های زندانیان اثار و برکات بررگی در زندگی تان خواهد داشت.

وی ادامه داد: همه شما ان داستان روزه داری پنج تن ال عبا را شنیده اید و می‌دانید آن انوار مقدس چه کردند بگونه‌ای که خداوند در یکی از ایات از قول این انوار قدسی می‌فرماید ما در قبال این دستگیری از نیازمندان هیچ نمیخواهیم و جزای و پادشی نمیخواهیم.

منتظری گفت: شما برادران و خواهران خیر و نیکوکار با این درسی که از این ائمه اطهار گرفته اید در این مراسم‌ها شرکت می‌کنید و هر کمکی که می‌کنید نیازی به تقدیر و تشکر ندارید.

وی افزود: آن چیزی که در پیشگاه خداوند ارزش دارد و پاداش اخروی دارد ان عملی است که خالصا برای خداوند باشد.

منتظری گفت: بازار داد و ستد با خداوند بسیار پر رونق است به گونه‌ای که یک طرف این بازار خداوندی است که خریدار است و در طرف دیگر انسان‌ها هستند که یا جانشان یا مالشان را به خداوند می‌فروشند.

دادستان کل کشور در خصوص موسسات قرض الحسنه‌ای که غالبا کلاهبرداری و دوز و کلک در آن بود نیز گفت: یکی از روش‌های این‌ها این بود که چند ماهی دانه می‌ریختند و سود‌های کلان می‌دادند.

منتظری گفت: یکی از مشکلاتی که قوه قضاییه در این سال‌ها با ان مواجه شده بود رسیدگی به موضوع همین موسسات بود و یکی از جهات جذب مردم به این موسسات نرخ بالای سودی بود که به مردم وعده دادند.

دادستان کل کشور گفت: ذایقه مردم را با چنین سود‌هایی تحریک می‌کردند، اما بعد از چند ماه یکباره پشت مردم را خالی کردند و چه مشکلاتی را به بار اوردند.

وی تصریح کرد:، اما بازار و وعده‌های خداوند این چنین نیست و هر وعده‌ای که داده شده عینا انجام می‌شود و با همه این‌ها ذره‌ای از دارایی خدا کم نمی‌شود.

منتظری در ادامه افزود: در خلال رسیدگی به این پرونده‌ها مواجه شدیم با یکی از موسسات که حتی وعده پرداخت سود هفتاد درصدی داده بود.

میزان 

برچسب‌ها:

نظر شما