شناسهٔ خبر: 25695393 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

عزیزی با اشاره به ممنوعیت پخش مسابقات در کافی شاپ ها:

تماشای گروهی مسابقات ورزشی سالم ترین تفریح مردم است/ نباید در روند تفریحات رایگان مردم خلل ایجاد کرد

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از پیگیری موضوع ممنوعیت پخش مسابقات جام جهانی در کافی شاپ ها خبر داد و گفت: نباید در روند تفریحات سالم و رایگان مردم خلل ایجاد کرد.

صاحب‌خبر -

عبدالرضا عزیزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات رییس پلیس پایتخت مبنی بر اینکه کافی شاپ ها و قهوه خانه ها مجاز به پخش مسابقات فوتبال نیستند، گفت: چنین اظهاراتی به هیچ وجه منطقی و شایسته نبوده و مشخص نیست بر اساس چه منطق و قانونی چنین تصمیمی گرفته شده است؛ به طور قطع چنین تصمیمی سلیقه ای و شخصی است و هیچکدام از مقامات موافق آن نبوده و نیستند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، افزود: در زمانی که معیشت و اشتغال مردم با مشکلات زیادی مواجه است چرا برخی در روند تفریحات سالم و رایگان مردم خلل ایجاد می کنند.

وی با تاکید بر اینکه تفریحات سالم باید جایگزین تفریحات ناسالم شود، افزود: تماشای گروهی مسابقات ورزشی سالم ترین تفریح مردم است؛ نباید بیش از حد مردم را  تحت فشار قرار داد و در تفریحات سالم مردم دخالت کرد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از پیگیری موضوع ممنوعیت پخش مسابقات جام جهانی در کافی شاپ ها در این کمیسیون خبر داد و گفت: یکی از جذابیت های فوتبال تماشای آن به صورت گروهی است و پلیس نباید به موضوعاتی که در حیطه وظایفش نیست ورود کند./

پایان پیام

نظر شما