شناسهٔ خبر: 25694833 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شیری: مشکل نقل و انتقالات پرسپولیس حل نشود، نیم فصل برای پیکان بازی می‌کنم

مدافع جدید پرسپولیس گفت: اگر مشکل نقل و انتقالات سرخ پوشان حل نشود نیم فصل اول لیگ هجدهم برای پیکان بازی می‌کنم.

صاحب‌خبر -

شیری: مشکل نقل و انتقالات پرسپولیس حل نشود، نیم فصل برای پیکان بازی  می کنممهدی شیری مدافع جدید پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره عقد قراردادش با پرسپولیس بیان کرد: با این باشگاه قرارداد ۲ ساله امضاء کرده ام و از این موضوع خوشحالم. البته اینکه بتوانم از ابتدای فصل برای پرسپولیس به میدان بروم بستگی به باز شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم دارد.

او افزود: درصورتی که پنجره نقل و انتقالات باز نشود و محرومیت پرسپولیس تا نیم فصل تداوم یابد دور رفت لیگ هجدهم را به صورت قرضی در پیکان بازی می‌کنم و با مسئولان این تیم هم صحبت کرده ام و موافقت خودشان را اعلام کرده اند.

شیری درمورد اینکه باتوجه به حضور مدافعان راست بزرگی مانند رامین رضائیان و صادق محرمی در سال‌های اخیر در پرسپولیس چه حسی نسبت به جانشین شدن آن‌ها دارد گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و من هم اهداف بزرگی در این تیم دارم. امیدوارم بتوانم در کنار کادرفنی قوی، مدیریت، بازیکنان باکیفیت و هواداران پرشور پرسپولیس گام‌های بزرگی در پرسپولیس بازی کنم.

مدافع جدید پرسپولیس درباره هم تیمی شدن مجدد با بازیکنانی مانند سید جلال حسینی، علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی نیا و وحید امیری که در نفت تهران با آن‌ها هم بازی بود، گفت: حضور این بازیکنان سبب می‌شود زودتر با فضای پرسپولیس آشنا شوم. این نفرات از لحاظ فنی و اخلاقی در سطح بالایی هستند و امیدوارم کنار آن‌ها سال موفقی در پرسپولیس داشته باشم.

انتهای پیام/

اظهارات مهدی شیری درباره عقد قرارداد با پرسپولیس

نظر شما