شناسهٔ خبر: 25694289 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر خبر داد؛

جلوگیری از ورود فاضلاب صنعتی اسلامشهر به محیط زیست

اسلامشهر- دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر گفت: با پیگیری های انجام شده فاضلاب صنعتی شرکت های لبنیاتی سامان دهی شده و به محیط زیست وارد نمی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، یونس اسدی‌ مقدم بعد از ظهر سه شنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران در خصوص جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی گفت: همکاری های خوبی در خصوص مقابله با تغییر کاربری در شهرستان اسلامشهر وجود دارد، که بر این اساس توانستیم در فروردین سال جاری به صورت ۱۰۰ درصدی از تغییر کاربری اراضی جلوگیری کنیم.

وی سپس به حوزه محیط زیست و تخلیه نخاله و پسماندهای کشاورزی اشاره کرد و گفت: باید با هماهنگی های بین دستگاه های دخیل در این موضوع از تخلیه نخاله جلوگیری شود، که در این خصوص هرجا اقداماتی بر خلاف حقوق عامه رخ دهد، طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی دستورات قضایی صادر و با این اقدامات مقابله می شود، که یکی از این اقدامات صودور دستوراتی برای رفع بوی نامطبوع در جاده فرودگاه امام(ره) و «واوان» است. 

دادستان انقلاب و عمومی شهرستان اسلامشهر اضافه کرد: بوی نامطبوع جاده فرودگاه امام(ره) و اتوبان تهران-قم سبب نارضایتی مردم بود، که منشاء آن شناسایی شده و اقداماتی در خصوص رفع این منشاء صورت پذیرفته است.

اسدی‌مقدم ادامه داد: فاضلاب شرکت های لبنیاتی از مهم ترین دلایل این بوی نامطبوع بود، که با پیگیری هایی که انجام شد، هم اینک شاهد سامان دهی فاضلاب شرکت های لبنیاتی هستیم و از ورود این فاضلاب به محیط زیست جلوگیری شده است.

نظر شما