شناسهٔ خبر: 25694248 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

با اختصاص زمین از سوی فرمانداری و شورای شهر:

کردکوی، تنها شهر بی‌کانون گلستان کانون‌دار می‌شود

فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهرستان کردکوی در استان گلستان قطعه زمینی را به راه‌اندازی مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اختصاص دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این زمین به مساحت ۳۵۰ مترمربع در میدان مرکزی و محوطه پارک بازی شهرستان کردکوی واقع شده و اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان برای آغاز کار ساخت آن اختصاص یافته است.

بر اساس این خبر عملیات احداث این مرکز از سوی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان به زودی آغاز خواهد شد.

ابراهیم قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی در نشستی با مدیرکل کانون گلستان و اعضای شورای اسلامی این شهر کشف، شکوفایی و جهت‌دهی به استعدادها و اندیشه‌های ناب کودکان و نوجوانان را زمینه‌ی توسعه مهارت‌های فردی و اجتماعی ‌آن‌ها دانست.

وی با اشاره به این‌که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تنها نهاد فرهنگی ‌تخصصی در حوزه کودک و نوجوان است افزود: امیدواریم با راه‌اندازی این مرکز فرهنگی‌هنری بتوانیم تا حدودی دغدغه‌های خانواده‌ها و آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان را کاهش دهیم.

عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون گلستان نیز در این دیدار شناسایی و شکوفایی استعداد، خلاقیت، ذوق هنری و ادبی و ایجاد زمینه‌های رشد و پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از جمله ماموریت‌های کانون برشمرد.

گفتنی است کردکوی تنها شهرستان استان گلستان است که تاکنون از نعمت مرکز فرهنگی‌هنری کانون محروم بوده که با ساخت این مرکز، کودکان و نوجوانان این شهر نیز از کتاب و سایر خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری بهره‌مند خواهند شد.

 

نظر شما