شناسهٔ خبر: 25694203 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

2 کتاب اطلاعات اقتصادی خوزستان رونمایی شد

عبدالقاسم غوابش سه شنبه در حاشیه آیین رونمایی از این 2 کتاب، در محل دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این 2 کتاب حاوی

صاحب‌خبر - عبدالقاسم غوابش سه شنبه در حاشیه آیین رونمایی از این 2 کتاب، در محل دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این 2 کتاب حاوی اطلاعات اقتصادی و اشتغال خوزستان و مقایسه اقتصاد استان با وضعیت اقتصادی سایر استان ها و کشور است.
وی با بیان اینکه این 2 کتاب دسترسی آسان به اطلاعات اقتصادی خوزستان رافراهم می کند گفت: مطالب آن می تواند به تصمیم گیری سیاستگذاران اقتصادی خوزستان و نیز دانشجویان کمک کند.
غوابش بیان کرد:این اطلاعات به همراه تحقیق ارایه شده که به جهت دهی تصمیمات سیاستگذاران برای اتخاذ تصمیمات و برنامه های اقتصادی خوزستان کمک می کند.
وی اضافه کرد: اطلاعات این کتاب ها از طریق سایت های آماری همچون سایت بانک مرکزی و مرکز آمار ایران و همچنین توسط دستگاه های اجرایی خوزستان جمع آوری شده است.
وی هدف از رونمایی این کتاب ها را در دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز ایجاد ارتباط بین این دانشگاه و اداره امور اقتصادی و دارایی خوزستان بیان کرد.
غوابش با بیان اینکه این 2کتاب به صورت کاربردی تهیه شده تا دانشجویان امکان استفاده از آنها را داشته باشند افزود: اطلاعات این 2 کتاب در آینده می تواند در دروس دانشگاهی گنجانده، و در کنار شاخص های اقتصادی کشور ارایه شود.
2 کتاب به نام های ' پژوهشی در تحولات اقتصادی خوزستان' و ' بررسی وضعیت بازار نیروی کار خوزستان' که حاوی اطلاعات اقتصادی و اشتغال استان است با حضور تعدادی از دانشجویان و اساتید این دانشگاه شهید چمران اهواز و مسئولان استانی رونمایی شدند.
7158/ 6037
انتهای پیام

نظر شما