شناسهٔ خبر: 25694031 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

آثار و برکات یاد امیرالمومنین (ع) در زندگی

ماه مبارک رمضان دربرگیرنده وقایع مهم تاریخی است، که اهم آن شهادت امیرالمومنین (ع) و یاد این امام بزرگوار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، ماه مبارک رمضان دربرگیرنده رویدادهای مهم تاریخ از وفات حضرت خدیجه (س) تا ضربت خوردن و شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) است. ماهی است که فضیلت عبادت در پیشگاه معبود چند برابر است و حتی خواب مومن نیز عبادت شمرده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان سخنران و کارشناس علوم قرآنی و دینی درباره یاد امیرالمومنین (ع) در ماه مبارک رمضان و آثار و برکات آن در زندگی ما بیان می گوید:

آثار و معجزات ارتباط روحی برقرار کردن با امیرالمؤمنین(ع) را در زندگی‌تان ببینید!

ماه رمضان را به دلیل بزرگ دانستن نام امیر امیرالمومنین (ع) و شهادت ایشان، ماهی علوی برگزار کنید.

اثر ذکر امام علی (ع) عجیب است، و معجزات شگفتی در یادآوری،مدح و ذکر مظلومیت حضرت (ع) وجود دارد که در ذکر دیگر ائمه هُدی نیست.

در پیاده روی اربعین در مسیر کربلا، اگر کمی تامل کنید و به سمت حرم علی ابن ابیطالب (ع) برویم، بالاتر از پیاده روی به سمت حرم حسین بن علی (ع) است، که در روایات هم به آن اشاره و تصریح شده است.

محبت امیرالمومنین (ع) جایگاه ویژه در سرنوشت انسان، حیات بشر دارد و مقدراتی که در شب قدر برای ما معین می کند از محبت حضرت علی (ع) است.

mp4
<div id="video-display-embed-code" ><script type="text/JavaScript" src="http://defapress.ir/fa/news/play/embed/292403/442312?width=400&height=300"></script></div>

منبع: صدا و سیما

نظر شما