شناسهٔ خبر: 25693264 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

14 و 15خرداد عاشورای انقلاب اسلامی است

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدلطف اله سپهر روز سه شنبه در نشست استانی ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و سالروز قیام خونین 15خرداد در سرسرای اداری

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدلطف اله سپهر روز سه شنبه در نشست استانی ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و سالروز قیام خونین 15خرداد در سرسرای اداری معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با گرامیداشت این 2 مناسبت بیان کرد:آیین های بزرگداشت سالروز ارتحال امام امت و پاسداشت قیام الهی 15خرداد در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار می شود.
وی سیاهپوش کردن خیابان ها ، میدان ها ، نصب بنر ، برپایی نمایشگاه آثار امام خمینی(ره)، سخنرانی تبیین اندیشه و شخصیت امام خمینی(ره) در مساجد را از برنامه های ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام و یوم ا... 15خرداد بیان و بر مشارکت نهادهای مردمی و دستگاه های اجرایی برای حضور در آیین های ویژه این 2 مناسبت تاکید کرد.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه امسال به خاطر ماه مبارک رمضان، اعزام کاروان از خوزستان به مرقد امام خمینی(ره) نخواهیم داشت افزود: در شهرهای خوزستان برنامه های سوگواری سالروز ارتحال امام (ره) و قیام تاریخی 15خرداد با هماهنگی فرمانداران به صورت جداگانه برگزار می شود.
حجت الاسلام سپهر در ادامه بر رسانه ای کردن این 2 مناسبت و استفاده از فضای مجازی برای تبیین شخصت الهی امام خمینی(ره) با هدف آشنایی بیش از پیش نسل جوان با افکار امام تاکید کرد.
وی برگزاری باشکوه این مناسبت ها را تعظیم شعایر الهی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره بزرگ معمار انقلاب اسلامی و شهدای قیام الهی 15خرداد توصیف کرد.
علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان نیز در این نشست بر هماهنگی نهادها و دستگاه های اجرایی به ویژه شهرداری ، تبلیغات اسلامی و صدا وسیما برای فضاسازی مناسب کلانشهر اهواز برای پاسداشت این 2 مناسبت تاکید کرد.
در این نشست مقرر شد آیین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در بعدازظهر روز 14خرداد در مصلای اهواز و آیین گرامیداشت سالروز قیام 15خرداد در مسجد اعظم این شهر برگزار شود.
در این نشست نظرها و پیشنهادهای نمایندگان دستگاه های اجرایی برای برگزاری بهتر و مردمی بیست و نهمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و پنجاه و پنجمین سالروز قیام 15خرداد مطرح شد.
6065/ 6037
انتهای پیام

نظر شما