شناسهٔ خبر: 25693250 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

نماینده اصولگرای مجلس: نمایندگان خواستار تجدیدنظر دستگاه دیپلماسی در نوع روابط با امارات هستند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است علیرغم اینکه جمهوری اسلامی خواهان برقراری مراودات گسترده با کشورهای همسایه است، اقدامات کشورهایی همچون امارات دخالت در امور داخلی محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

سیدحسین نقوی حسینی با اشاره به حمایت امارات متحده عربی از مواضع ضد ایرانی اخیر پامپئو وزیر خارجه آمریکا گفت: متأسفانه امارات در پازل آمریکایی ها در منطقه بازی می کند که قطعا به ضرر این کشور خواهد بود.

به گزارش دیده بان ایران، نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: آمریکایی ها در سابقه تاریخی خود نشان داده اند هیچگاه تا پایان کار حامی متحدان خود در منطقه نخواهند ماند.

وی یادآور شد: زمانی صدام حسین نیز در پازل آمریکایی ها بازی می کرد که در نهایت مشاهده کردیم آمریکایی ها در سال 1990 با وی چه کار کردند از این رو امارات نیز عاقبت خوشی در حمایت از آمریکا نخواهد داشت.

نقوی حسینی در ادامه با تأکید بر تمایل جمهوری اسلامی برای برقراری روابط گسترده با کشورهای همسایه، اظهار داشت: علیرغم تمایل ما به افزایشمناسبات دوجانبه با همسایگان، برخی موضع گیری ها رسما دخالت در امور داخلی کشور ما محسوب شده و گرایش جنگ افروزانه ای را نشان می دهد که جمهوری اسلامی با آن برخورد می کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امروز مجلس نامه ای با تعداد امضای بالای 60 نفر به دستگاه دیپلماسی ارائه کرد تا هرچه سریع تر نوع روابط با امارات متحده عربی تعیین تکلیف شود./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما