شناسهٔ خبر: 25692326 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نهمین بازیکن نفت طلایی در راه سرخابی‌ها

مدافع سابق تیم‌های نفت و پیکان تهران در آستانه ثبت قرارداد با قرمزپوشان پایتخت قرار گرفته است

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" عصر امروز رسانه‌های داخلی خبر انتقال مشروط مهدی شیری به پرسپولیس را منتشر کردند تا این بازیکن به عنوان اولین خرید سرخپوشان لقب بگیرد. شیری پیش از این  توسط باشگاه ملوان به فوتبال ایران معرفی شد و پس از آن و در زمان حضور علیرضا منصوریان به عضویت باشگاه نفت تهران درآمد و دو سال موفق با این تیم پشت سر گذاشت. شیری پس از جدایی از نفت به دیگر تیم تهرانی یعنی پیکان منتقل شد و یکی از ستاره‌های این تیم لقب گرفت. 


حال مدافع – هافبک سرعتی سابق نفت پس از مذاکره با پرسپولیس در آستانه انتقال به قهرمان ایران قرار دارد. در ادامه می‌توان شیری را نهمین بازیکن نفت تهران دانست که در آستانه انتقال به سرخابی‌های تهران قرار می‌گیرد. پیش از این علیرضا بیرانوند، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا و سیدجلال حسینی به پرسپولیس و هم‌چنین مجتبی حقدوست، علی قربانی، لئوناردو پادوانی و میلاد زکی‌پور از نفت به استقلال منتقل شده بودند و حالا با انتقال شیری به پرسپولیس نهمین بازیکن سابق نفتی‌ها به یکی از دو تیم بزرگ پایتخت منتقل می‌شود. 


نفت تهران پیش از این با بهره گیری از این بازیکنان تجربه حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا را کسب کرده بود و بعدها به علت مشکلات مالی شدید تمامی ستاره‌های خود را از دست داد و در انتهای لیگ هفدهم به مسابقات لیگ یک سقوط کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما