شناسهٔ خبر: 25691755 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

معاون استاندار هرمزگان عنوان کرد:

جایگاه فعلی میناب حق مردم دومین شهرستان هرمزگان نیست

معاون استاندار هرمزگان با بیان اینکه حق مردم دومین شهرستان استان هرمزگان این نیست که هنوز کوچه های محلات آن خاکی باشد، گفت: ایران اسلامی از پیچ تاریخی عبور خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فرهنگ کده، ابوذر مهدی نخعی، معاون استاندار هرمزگان صبح امروز در نشست شورای اداری میناب با اشاره به جایگاه احسان و نیکوکاری در جامعه اسلامی، اظهار کرد: از ظرفیت تمام دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی به خوبی در جهت حمایت از ایتام در شهرستان میناب استفاده شود.

ایران اسلامی از پیچ تاریخی عبور خواهد کرد

معاون استاندار هرمزگان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، افزود: مسئولان در شهرستان میناب با برنامه ریزی در جهت گره گشایی مشکلات آحاد مردم جامعه تلاش مضاعف داشته باشند.

نخعی با بیان اینکه کشور ایران اسلامی در پیچ تاریخی قرار دارد، تصریح کرد: با بهره گیری از منویات رهبری، تدبیر دولت و بصیرت مردم به فضل الهی از این پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد.

وی با اشاره به برجام، گفت: بد عهدی های آمریکا نه تنها از افتخارات ایران اسلامی کم نخواهد کرد بلکه باعث سربلندی آن در جهان خواهد شد.

فرماندار ویژه میناب بیان کرد: ما فرزندان عاشورا از تهدید نمی ترسیم و از قدرت بازدارنگی قابل توجهی برخوردار هستیم ولی نباید از ظرفیت دیپلماسی غافل شویم و باید برای دوستی با دنیا از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.

نخعی در بخش دیگری از سخنان خود به اعتبارات عمرانی مصوب در سال جاری برای شهرستان میناب اشاره کرد و افزود: در سال جاری از رشد اعتباری 40 درصد نسبت به سال گذشته بهره مند شده ایم.

وی اظهار کرد: یکی از موضوعات که امنیت سرمایه گذاری و افزایش رفاه جامعه و کاهش پرونده های رسیدگی در دادگاه ها را به دنبال خواهد داشت داشتن سند مالکیت است و باید در این جهت همه دستگاه های مرتبط در تسریع در صدور سند با اداره ثبت اسناد همکاری های مضاعف داشته باشند.

فرماندار ویژه میناب افزود: ادارات شهرستان میناب در صورت نداشتن سند مالکیت نسبت به صدور آن هرچه سریعتر اقدام کنند .

نخعی خاطر نشان کرد: حق مردم شهرستان میناب به عنوان شهرستان دوم استان هرمزگان جایگاه فعلی آن نیست وباید با روحیه جهادی و تلاش مضاعف در جهت رشد و توسعه آن اقدام شود.

حق مردم دومین شهرستان هرمزگان نیست که هنوز کوچه های محلات آن خاکی باشد

حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر، امام جمعه میناب نیز در این نشست، گفت: حق مردم دومین شهرستان استان هرمزگان این نیست که هنوز کوچه های محلات آن خاکی باشد .

امام جمعه میناب با اشاره به محله پاکوه میناب، افزود: در جهت رفع مشکلات این محله در شهرستان میناب اقدامات و برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر تصریح کرد: برنامه ریزی ها باید بگونه ای باشد که قبل از شروع ساخت سازها در محلات میناب بازگشایی خیابان ها صورت گرفته باشد.

وی خاطر نشان کرد: جاده منتهی به دانشگاه های شهرستان میناب یکی از ناامن ترین جاده های این شهرستان است و نسبت به دوبانده کردن آن اقدام شود.

در سال جاری نسبت به سند دار کردن موقوفات در هرمزگان اقدام خواهد شد

سید مهدی هاشمی، مدیر کل ثبت اسناد استان هرمزگان نیز در این نشست، بیان کرد: برای صدور سند املاک و بروز کردن نقشه ها از ابزارهای نوین در حال استفاده هستیم و با تلاش های صورت گرفته در کمترین زمان ممکن جواب استعلامات داده می شود.

مدیر کل ثبت اسناد هرمزگان افزود: بانک اطلاعات استان هرمزگان تهیه شده است و در صدد هستیم که به نقطه ای برسیم که مردم از طریق اینترنت و بدون مراجعه به ادارات ثبت اسناد بتوانند از خدمات لازم برخودار باشند.

سید مهدی هاشمی ادامه داد: در شهر ها و روستاهای استان هرمزگان بخشی از سند های مالکیت صادر شده است و همچنین در سال جاری نیز این موضوع در دستور کار نهاد است.

وی گفت: هدف صدور سند در استان هرمزگان حمایت از مردم و سرمایه گذاران و بهره مندی از تسهیلات به واسطه استفاده از سند ملکی در جهت ایجاد اشتغال پایدار و غیره است.

مدیر کل ثبت اسناد هرمزگان در بخش پایانی سخنان خود به سنددارکردن موقوفات در استان هرمزگان وشهرستان میناب اشاره کرد و گفت: در سال جاری نسبت به سند دار کردن موقوفات در استان هرمزگان اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما