شناسهٔ خبر: 25691193 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زیدان: مثل همیشه تشنه پیروزی هستیم

تهران- ایرنا- «زین الدین زیدان» سرمربی تیم ریال مادرید، در آستانه دیدار مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا، با رد شایعات مبنی بر تحلیل رفتن قوای کهکشانی و بی انگیزگی آنان گفت: ما مثل همیشه تشنه پیروزی هستیم و برای به دست آوردن آن نهایت تلاشمان را می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری یورو اسپورت روز سه شنبه نوشت: در فاصله کوتاه باقی مانده تا فینال این دوره رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و با توجه به اینکه شاگردان کلوپ از سال 2005 به بعد طعم این افتخار را نچشیده اند، حرف و حدیث ها حکایت از بی انگیزگی بازیکنان رئال مادرید - قهرمان دو دوره پیشین این رقابت ها - دارد.
در این میان، زیدان در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: در مورد حریف نمی توانم حرفی بزنم، اما ما مثل همیشه مشتاق به دست آوردن این قهرمانی هستیم و هیچکس نمی تواند مدعی شود که ما بی انگیزه ایم.
وی ادامه داد: ما در آستانه کسب سومین عنوان قهرمانی پیاپی خود هستیم و این فرصت را داریم تا تاریخ ساز شویم؛ نمی توانید ادعا کنید که لیورپول از ما با انگیزه تر است چراکه این حرف حقیقت ندارد.
هیچ کس نمی تواند عطش ما را بگیرد، چون ما رئال مادرید هستیم؛ همیشه زیاده خواه بوده ایم و همواره تمام تلاشمان را برای این منظور انجام می دهیم.
مرد فرانسوی نیمکت سفیدپوشان با اشاره به اینکه تجربه آن ها در این مرحله تاثیری بر نتیجه دیدار نخواهد داشت، اذعان کرد: لیورپول هم تجربه رسیدن به این مرحله را دارد و آن ها به هیچ عنوان حریف دست و پا بسته ای نیستند؛ فینال به صورت تک بازی و در ورزشگاهی کاملا بی طرف برگزار می شود؛ ما آماده این نبرد هستیم، اما تجربه ما هیچ تاثیری در نتیجه ندارد.
زیزو در پاسخ به پرسشی مبنی بر ترجیح دادن «محمد صلاح» به «کریستیانو رونالدو»؛ خاطرنشان کرد: حاضر نیستم رونالدو را با صلاح عوض کنم، رونالدو بهترین است، او هر سال این موضوع را اثبات می کند؛ گاهی اوقات بازیکنان تحت فشار قرار می گیرند و این فشار را به دیگران منتقل می کنند اما کریستیانو قطعا جزء آخرین افرادی از این حیث است و او همواره برای ما در اولویت قرار دارد.
تیم فوتبال رئال مادرید شنبه پنجم خردادماه جاری در ورزشگاه المپیک شهر «کی یف» اوکراین در فینال لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف لیورپول می رود.
ورزشی**3991**1368

نظر شما