شناسهٔ خبر: 25690189 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون سیاسی استاندار قزوین خواستار شد:

انتقال بازار پرندگان به خارج از شهر قزوین

علیرضا آشناگر گفت: با مشارکت شهرداری طرح انتقال بازار پرندگان از داخل شهر قزوین به خارج شهر با سرعت بیشتری انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضا آشناگر معاون سیاسی، امنیتی استانداری قزوین با اعلام خبر انتقال سریع بازار پرندگان قزوین به خارج از شهر افزود: وجود مکانی در داخل شهر که کانون بیماری آنفلوانزای پرندگان است، هیچ توجیهی ندارد و مهمترین وظیفه شهرداری انتقال سریع این مکان به فضایی مناسب در خارج از شهر است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: این که بخش خصوصی آمادگی دارد در تامین مکانی مناسب برای انتقال بازار پرندگان مشارکت کند کار ارزشمندی است و ما هم حمایت لازم را انجام می دهیم تا این کار صورت گیرد.

وی یادآورشد: برای تعیین تکلیف مجتمع پیش بینی شده برای بازار پرندگان ابتدا موضوع در کمیسیون ماده ۱۰۰ مطرح شده و توافق لازم برای نحوه همکاری شهرداری صورت گیرد و سپس با تعیین سه کارشناس رسمی دادگستری قیمت واحدها مشخص شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اضافه کرد: با تشکیل کمیته قیمت گذاری، قرنطینه و انتقال بسرعت برای اجرای این طرح اقدام شود.

وی اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در استان قزوین این است که از سرمایه گذار دعوت می کنیم اما در روند کار آنقدر مقررات سخت گیرانه داریم که متقاضی پیشمان می شود.

آشناگراضافه کرد: شهرداری باید به مسائل اجتماعی بیشتر توجه کند، منظور این است که طرح هایی لحاظ شود تا برای مردم مشکل ساز نشود و قطعادر این زمینه با جدیت بیشتری ورود می کنیم.

درپایان جلسه مقرر شد شهرداری قزوین همکاری و تخفیف لازم را در بدهی مالکان مجتمع پیش بینی شده برای انتقال بازار پرندگان اعمال کند.

بازار پرندگان2

نظر شما