شناسهٔ خبر: 25690114 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

توضیحات نقوی‌حسینی درباره یک لایحه

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی توضیحاتی درباره لایحه الحاق به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم در کمیسیون متبوع خود مطرح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، اول‌خرداد) پارلمان، در تذکری شفاهی، گفت: موضوع الحاق لایحه مبارزه با تأمین مالی تروریسم به کنوانسیون در صحن علنی کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح شد و صورت‌ جلسه آن نیز موجود است. دوستان تذکرات و اخطار قانون اساسی دادند که در کمیسیون از دستور کار خارج شده، بنابراین در صحن مطرح شد.

وی افزود: بنده در این رابطه نظر کمیسیون را اعلام کردم و هیچ نظر شخصی در این مورد مطرح نشده است. به این صورت که این لایحه در دستور کار کمیسیون قرار گرفته و در کمیسیون اخطار و تذکر داده شده در نهایت از دستور خارج شد و در هیئت‌رئیسه نیز به همین صورت تصمیم‌گیری شده است. بنابراین آنچه ادعا شد مبنی بر اینکه در کمیسیون مطرح نشده است، صحیح نیست.

علی مطهری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به اخطار نقوی‌حسینی، گفت:  شما در ابتدای صحبت‌های خود به این نکته اشاره کردید که این لایحه استعماری است که این بیان‌گر نظر شخصی شماست، اما در هر حال اقدامی برخلاف آئین‌نامه داخلی صورت نگرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما