شناسهٔ خبر: 25690090 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک تیر و دو نشان گیتی‌پسند در نقل‌وانتقالات فوتسال

باشگاه گیتی‌پسند اصفهان با جذب چهار بازیکن از تاسیسات دریایی، سهمیه لیگ برتری خود را هم حفظ کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، باشگاه گیتی پسند اصفهان در حالی که ۱۳ باشگاه دیگر لیگ برتری هنوز در خواب زمستانی به سر می‌برند، وارد فصل نقل و انتقالات شد و بازیکنان ملی‌پوش و کلیدی هم جذب کرد. اصفهانی‌ها با در پیش گرفتن سیاستی خاص، با یک تیر، دو نشان زد و در کنار جذب بازیکنان تاثیرگذار، سهمیه لیگ برتری خود را هم حفظ کرد.

گیتی‌پسندی‌ها تاکنون مهدی جاوید، مهران عالیقدر، مسلم اولادقباد و محمد شجری را جذب کرده‌اند که هر چهار بازیکن ملی پوش بوده و از تیم تاسیسات دریایی تهران هستند؛ تیمی که منحل شده و با توجه به مصوبه سازمان لیگ، بازیکنانش جزو سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شوند.

به این ترتیب گیتی‌پسند هنوز سهمیه لیگ برتری خود را استفاده نکرده و می‌تواند چهار بازیکن دیگر از بین تیم‌های لیگ برتری جذب کند.

تنها باشگاهی که در کنار گیتی‌پسند وارد بازار نقل و انتقالات شده، مس سونگون است که از دیروز (دوشنبه) و بعد از تمدید قرارداد سرمربی خود، مذاکره با بازیکنانی همچون علی اصغر حسن‌زاده و قاسم عروجی را آغاز کرده است. همچنین در حالی که گفته می‌شد محمد کشاورز جزو گزینه‌های مس سونگون است، این بازیکن با تمدید قراردادش در گیتی پسند ماند.

انتهای پیام

نظر شما