شناسهٔ خبر: 25688922 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

باید و نباید های تعویض مفصل ران

برنامه به خانه بر می گردیم امروز سه شنبه 1 خردادماه در بخش پزشکی به موضوع تعویض مفصل می پردازد. برنامه به خانه بر می گردیم امروز سه شنبه 1 خردادماه در بخش پزشکی به موضوع تعویض مفصل می پردازد. در سالروز اعمال تجریم آمریکا ضد ایران امشب مستند «وضعیت اضطراری» را از شبکه یک ببینید. واحد تامین برنامه شبکه پنج سیما، در ماه مبارک رمضان هر شب حوالی ساعت یک بامداد یک فیلم سینمایی برای مخاطبان نمایش می دهد. احسان علیخانی شب گذشته در برنامه ماه عسل با دختری به گفتگو نشست که در آرزوی بازگشت پدرش بود. سریال «او یک فرشته بود» با بازی زنده یاد حسن جوهرچی در قالب فیلم سینمایی در برنامه «سی سریال» پخش می شود. این شب‌ها مخاطبان شبکه یک در ساعات بعد از افطار، شاهد مجموعه‌ای مناسبتی از این شبکه هستند. مجموعه سر دلبران که با ساختار درست روایی، داستان منسجم و بهره جستن از حضور بازیگران شناخته‌شده و نام‌آشنا، میهمان خانه‌های مخاطبان شده و آنها را به تماشای مجموعه‌ای با کیفیت و استاندارد نشانده است. قبل از آن‌که تولید مجموعه‌های رمضان در رسانه ملی شکل بگیرد، برنامه‌های افطار و سحر به شکل ویژه روانه آنتن می‌شد و هر یک از شبکه‌های سیما با توجه به ماموریتی که برایشان تعریف شده بود، تلاش می‌کردند برای لحظات ملکوتی اذان صبح و مغرب برنامه‌هایی با رویکرد معارفی آماده پخش کنند تا مورد استفاده مخاطبان قرار بگیرد. هر یک از برنامه‌ها ویژگی‌های منحصر به خودشان را داشتند. تم برخی برنامه‌ها جدی و بعضی دیگر کمی از حالت خشک و رسمی فاصله گرفته بود. رئیس رسانه ملی در نشست هم‌اندیشی حمایت از کالای ایرانی با بیان اینکه در سال حمایت از کالای ایرانی باید راهبرد توسعه صادرات با تکیه بر توان داخلی رقم بخورد گفت: امروز باید راهبرد کشور به جایگزینی صادرات به جای واردات بی‌رویه تبدیل شود تا بتوانیم با حمایت از کالای ایرانی و رشد آن، افزایش سهم بازار داخلی از کالاهای ملی و توسعه اشتغال‌زایی را رقم بزنیم. پنجمین برنامه جنگ شبانه رمضانی «دعوت» امشب 31 اردیبهشت با موضوع سخاوت روی آنتن خواهد رفت. احسان علیخانی در برنامه شب گذشته «ماه عسل» به موضوع اعتیاد پرداخت. سریال تلویزیونی«خانه به دوش» امروز ساعت 17 در یک قسمت در برنامه تلویزیونی «سی سریال» پخش و تحلیل می شود. انتقال پیام به دیگری و رساندن محتوایی به انسان‌های دیگر

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه پنج سیما، دکتر افشین طاهری اعظم با حضور در استودیوی برنامه به خانه بر می گردیم پیرامون موضوع پزشکی تعویض مفصل ران و آشنایی با مفصل مصنوعی ران برای مخاطبان صحبت خواهد کرد.

بنا بر این گزارش، این برنامه با اجرای قاسم بی نیاز و ژیلا امیرشاهی به تهیه کنندگی گودرز عزیزی بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

برنامه «به خانه بر می گردیم» یک برنامه ترکیبی زنده از گروه خانواده و کودک است که از شنبه تا پنج شنبه هر هفته با اجرای محمد نظری، فاطمه راد، راحله امینیان، قاسم بی نیاز، ژیلا امیر شاهی و زینب پور ابراهیم ساعت 17 و به مدت یک ساعت روی آنتن شبکه پنج سیمامی رود.

دعوت از کارشناسان و صاحبنظران حوزه پزشکی، هنری، آشپزی و .... از بخش های مهم این برنامه است.

نظر شما