شناسهٔ خبر: 25688361 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازی اندرویدی «فرمانده» به زودی در بازار

تهیه کننده مستند مسابقه «فرمانده» گفت: بازی اندرویدی این مستند مسابقه به زودی به بازار می‌آید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ حسین افشار در نشست خبری فصل چهارم مستند مسابقه «فرمانده» گفت: به واسطه کار مستند به بسیاری از نقاط ایران سفر کردیم، اما سیستان و بلوچستان به لحاظ جغرافیا و مردم خونگرمی که دارد فوق العاده است؛ درگیری‌هایی هم که اخبارش منتشر می‌شود مربوط به نقطه صفر مرزی است و داخل سیستان و بلوچستان چند سالی است که امن است.

تهیه کننده مستند مسابقه «فرمانده» افزود: پیش تولید فصل چهارم مستند مسابقه «فرمانده» بسیار سخت بود و به اندازه تولید یک اثر زمان و انرژی می‌برد؛ برای این کار ۴ هزار کیلومتر را طی کردیم تا به سناریو مورد نظر برسیم.

وی گفت: «فرمانده» از افراد معمولی قهرمان می‌سازد و هیچگاه در پی آوردن سلبریتی در برنامه نبودیم.

افشار افزود: این فصل از برنامه به لحاظ کیفی به قدری بالا بود که کار ما را برای فصل‌های بعد سخت کرد و از نظر نظامی نیز چندین پله بالاتر از فصل سوم بود.

تهیه کننده مستند مسابقه «فرمانده» درباره محصولات جنبی این مسابقه تلویزیونی گفت: بازی اندرویدی این مستند مسابقه تا ۲ هفته دیگر به بازار می‌آید، همچنین بازی رومیزی آن که راهبردی است تابستان راهی بازار می‌شود.

نشست خبری فصل چهارم مستند مسابقه «فرمانده» با حضور عوامل این مستند، یوسف کرمی ورزشکار و ارشا اقدسی بدلکار در نخلستان اوج برگزار شد.

خبر تکمیل می‌شود.

نظر شما