شناسهٔ خبر: 25686506 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی‌‌من | لینک خبر

کیفیت بالای دوربین ZenFone 5 ایسوس

ذن فون ۵ ایسوس یک گوشی میان رده است که پس از بررسی ها مشخص شد دوربین فوق العاده ای برای عکاسی دارد.

صاحب‌خبر -

فناوران - دوربین ZenFone 5 مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد کیفیت عکاسی دوربین این گوشی در روشنایی روز فوق العاده است؛ تا جایی که می توان کیفیت عکاسی در روشنایی روز را در حد یک گوشی پرچم دار دانست. 
ذن فون ۵ ایسوس یک گوشی هوشمند میان رده ، مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ به همراه ۴ گیگابایت رم و صفحه نمایش بدون حاشیه 2/6 اینچی است که از نظر طراحی، با گوشی های قبلی این برند تفاوت دارد و قاب پشتی آن براق و شیاردار است. ذن فون ۵ مجهز به دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم  f/1.8، لنز سونی IMX363 و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم  f/2.0 است. 
این گوشی هوشمند یک میان رده محسوب می شود؛ ولی کیفیت عکاسی دوربین آن در حد یک گوشی هوشمند پرچمدار است. دوربین ذن فون 5 ایسوس در روشنایی روز عملکرد بسیار خوبی دارد؛ اما برای ثبت عکس در زیر نور آسمان آبی، در عکس ها نویز دیده می شود. از سوی دیگر، با کاهش نور محیط، میزان نویز افزایش پیدا می کند. با این حال سیستم فوکوس اتوماتیک حتی در شرایطی محیطی بسیار کم نور، نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش می گذارد. 
دوربین دوگانه در قاب پشتی، کمک می کند تا کاربران بتوانند با این گوشی عکس های پرتره بگیرند؛ ولی کیفیت عکس های پرتره آن خیلی جالب نیست. کیفیت ضبط کلیپ های ویدیویی، پایین تر از کیفیت عکاسی در روشنایی روز است و به همین دلیل ذن فون 5 در بخش ضبط ویدیویی امتیاز کمتری از آن خود کرده است. 

برچسب‌ها:

نظر شما