شناسهٔ خبر: 25686323 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

مهلت ثبت‌نام داوطلبان به پایان رسید؛

مقایسه تعداد متقاضیان «استخدام» در ۵ آزمون اخیر +جدول

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مهلت ثبت‌نام در پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org آغاز و تا روز دوشنبه 31 اردیبهشت ادامه داشت.

* تقویم برگزاری آزمون استخدامی سال 97
مطابق برنامه اعلام شده، کارت شرکت در پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور، روز سه‌شنبه دوازدهم تیرماه در دسترس قرار خواهد گرفت و داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند اقدام به پرینت کار خود کنند. همچنین جمعه پانزدهم تیرماه آزمون اسخدامی در نقاط مختلف کشور برگزار خواهد شد.

در جدول زیر، تقویم برگزاری پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور آمده است:

برای مشاهده اندازه اصلی تصویر روی آن کلیک کنید

* چند نفر متقاضی ثبت‌نام هستند؟
یکی از مواردی که ممکن است برای داوطلبان آزمون استخدامی جالب باشد این نکته است که تعداد افرادی که متقاضی استخدام در دستگاه‌های اجرایی هستند، چقدر است. با پایان مهلت ثبت‌نام، سازمان سنجش آمار اولیه تعداد داوطبان پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور را اعلام کرد. براین اساس، بر اساس آمار گزارش شده تعداد ۴۲۶ هزار و ۶۴۰  داوطلب نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام کردند که نسبت به سال گذشته افزایش نسبتا قابل‌توجهی دارد.

* مقایسه داوطلبان آزمون در 5 آزمون اخیر
با وجود اینکه تعداد ثبت‌نام‌کنندگان پنجمین آزمون استخدامی نسبت به سال گذشته با افزایش همراه بود است، با این حال هنوز سومین آزمون استخدامی که در سال 95 برگزار شد، دارای بیشترین متقاضی و به نوعی در این زمینه رکورددار است. در سومین آزمون استخدامی که در 21 آبان 95 برگزار شد، بیش از 452 هزار نفر متقاضی استخدام در دستگاه‌های اجرایی بودند.

در جدول زیر، تعداد داوطلبان آزمون استخدامی در 5 سال اخیر مقایسه شده است:

برای مشاهده اندازه اصلی تصویر روی آن کلیک کنید

برای مشاهده سایر نکات درباره پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور می‌توانید روی کادر زیر کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری درباره این آزمون کسب کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما