شناسهٔ خبر: 25686170 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

کارشناس روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان خبر داد؛

برگزاری مراسم زیارت عاشورا در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان

کارشناس روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان گفت: همزمان با فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و عموم مردم همدان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

برگزاری مراسم زیارت عاشورا همزمان با سوم خرداد در موزه دفاع مقدس همدان«حسن نوروزی» کارشناس روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در گفت‌گو با خبرنگار دفاع پرس در همدان با تبریک به مناسبت فرارسیدن سی و ششمین سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: امروز همه امنیت و آسایش حاکم بر کشور بدون شک به برکت خون شهدایی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثارگری و فداکاری اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی توسط دشمن بعثی تسخیر شود.

وی با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر مبنی بر اینکه «حماسه خرمشهر باید جای خود را در دنیا پیدا کند» اضافه کرد: این سخنان رهبری نشان از اهمیت موضوع و این حماسه عظیم دارد و از این رو باید همواره بیش از پیش به دنبال معرفی و اشاعه حماسه آزادسازی خرمشهر و همچنین زوایای مختلف آن در جامعه باشیم.

نوروزی با تاکید بر اینکه یکی از مباحث مهم در جامعه امروز معرفی فرهنگ ناب دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان کشور است تصریح کرد: با توجه به مسائل مختلف فرهنگی و جنگ نرم دشمنان، امروز معرفی فرهنگ دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی به عنوان یک ضرورت شناخته می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برنامه های اجرایی ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر در همدان خاطرنشان کرد: همزمان با فرارسیدن این روز بزرگ مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، کارکنان ادارات استان و عموم مردم شهیدپرور همدان در جوار مرقد مطهر شهید گمنام مدفون در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار خواهد شد.

کارشناس روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان متذکر شد: این مراسم معنوی از ساعت 7:30 صبح روز پنج‌شنبه سوم خردادماه همراه با روایت‌گری «باقر سیلواری» از رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس و مدیحه سرایی مداح اهل بیت (ع) «امیر ترکاشوند» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما