شناسهٔ خبر: 25686123 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

یحیی سنوار:

هیچ توافقی با قاهره برای اتمام راهپیمایی بازگشت انجام نگرفته است

رهبر حماس در غزه ضمن تاکید بر ادامه اعتراضات مردمی در مناطق مرزی غزه هر گونه توافق با مصر برای پایان یافتن راهپیمایی بازگشت را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، یحیی سنوار رهبر حماس در غزه گفت: مشارکت پر شور ملی فلسطینیان در تظاهرات  بازگشت مورد توافق همه گروه های مقاومت در نوار غزه است و تا کنون موفقیت هایی به دست آروده است که از جمله آنها تاکید مردم فلسطین همزمان با انتقال سفارت آمریکا به قدس بر مقابله با توطئه های انجام شده برای حل و فصل مساله فلسطین است، همچنین ملت فلسطین در این تظاهرات بار دیگر حق بازگشت آوارگان فلسطین به سرزمین های خود را به حافظه امت اسلامی بازگردانند تا از این طریق با تفکر زدودن جایگاه مساله فلسطین از توجهات جهانی مقابله نمایند.

 

رهبر حماس در نوار غزه در گفتگو با شبکه المیادین افزود: ملت فلسطین مسیر مقاومت مردمی و مسالمت آمیز را انتخاب کرده است چرا که شرایط هم اکنون به گونه ای است که راهی جز این باقی نمانده است، اما این به معنای بی توجهی به گزینه های دیگر نیست، ملت ما گزینه های زیادی در اختیار دارد و گزینه مقاومت مسلحانه هنوز بر روی میز وجود دارد.

 

وی هر گونه توافق حماس با قاهره در خصوص توقف تظاهرات  بازگشت را تکذیب کرد و افزود: این اعتراضات تا تحقق اهداف ملت فلسطین به ویژه رفع محاصره غزه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ح.ع/ی

نظر شما