شناسهٔ خبر: 25685645 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

خیر کرمانی کارخانه ۴ و نیم میلیارد تومانی خود را برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند اختصاص داد

خبرگزاری میزان- خیر کرمانی کارخانه تولید آب آشامیدنی و گلاب گیری به ارزش چهار و نیم میلیارد تومان را برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند و ایجاد اشتغال مددجویان اهداء کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه جشن گلریزان ستاددیه استان کرمان بر ضرورت ترویج فرهنگ کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه تاکید کرد و گفت: خیر کرمانی کارخانه تولید آب آشامیدنی و گلاب گیری به ارزش چهار ونیم میلیارد تومان را برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند و ایجاد اشتغال مددجویان اهداء کرد.
 
وی افزود: در حال حاضر ۵۴۵ خانواده زندانیان نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان کرمان هستند که امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت پذیرفته خانواده‌های تحت پوشش انجمن را تا ۷۰۰ خانواده افزایش دهیم.

این مقام قضایی در استان کرمان خاطرنشان ساخت: هرساله شاهد هستیم که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به عنوان الگو و رهبر جامعه اسلامی در زمینه کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه ورود می‌نمایند و کمک‌هایی را اهداء می‌فرمایند که بیانگر ایجاد فضای مناسب در جهت کمک به آسیب دیدگان جامعه چه در بخش کمیته امداد و چه در بحث خانواده زندانیان بی بضاعت است.

رئیس هیات امناء ستاد دیه استان کرمان افزود: می‌بایست با کمک اصحاب رسانه و صداوسیمای مرکز استان از فضای معنوی ماه مبارک رمضان در بعد فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در زمینه کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و مساعدت به خانواده‌های زندانیان بی بضاعت حداکثر بهره را جست.

انتهای پیام/

نظر شما