شناسهٔ خبر: 25685640 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دیدار با خانواده شهدا بزرگترین افتخار است

علی جمالوندی گفت: جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت‌شده است و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار بزرگی است.

صاحب‌خبر -

دیدار با خانواده شهدا بزرگترین افتخار استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سرهنگ علی جمالوندی در دیدار با خانواده های جانباز شهرستان آبدانان بیان کرد: خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران میراثی گران‌بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مورد تأکید ناجادیدار با خانواده معظم شهداء است که این برنامه به‌طور مستمر در حال انجام است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان ادامه داد: جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس، به‌عنوان اسطوره استقامت، وفاداری و صبر و همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت‌شده است و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار بزرگی است.

سرهنگ جمالوندی افزود: روحیه ایثارگری تأثیر بسزایی در تربیت فرزندان دارد و ما مدیون ازخودگذشتگی های این شهیدان که جان خودرا نثار این مرز و بوم کردندهستیم وراه آنان را ادامه خواهیم داد .

انتهای پیام/ د

دیدار با خانواده شهدای آبدانان

برچسب‌ها:

نظر شما