شناسهٔ خبر: 25685638 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرمان| ایستادگی در برابر هجمه‌های دشمنان نیازمند تفکر جهادی در کشور است

R7860/P1336/S6,67/CT11

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه امروز دشمن خارجی ما به هیچ وجه با ما کنار نخواهد آمد و بی‌رحمانه به سمت ما می‌تازد گفت: ایستادگی در برابر هجمه‌های دشمنان نیازمند تفکر جهادی در کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امروز صبح در دیدار مسئول و اعضای سازمان بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان با وی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار‌داشت: باید از خدا بخواهیم که در این ماه ویژه وظیفه بندگی خود را به نحو احسن انجام بدهیم تا در آخر ماه رمضان هیچ پشیمانی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه بسیج یک تشکل پویا و انقلابی است که در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی تشکیل شده است گفت: بسیج به شدت از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع و حمایت می‌کند و یک نیروی مخلص است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه در دانشگاه‌ها تنگناهایی برای جوانانی که بخواهند از ارزش‌ها دفاع کنند وجود دارد افزود: برای پیروزی از این موانع و تنگناها به یک روحیه جهادی و انقلابی نیاز است.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی قطعا باید از سلامت و صلابت یک انسان ارزشمند و مخلص برخوردار باشد بیان کرد: مجموعه‌ای موفق خواهد شد که از یک ساختار خوب بهره‌مند باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه بسیج در محتوا نیز بسیار خوب عمل کرده و امروز اثرات خوب آن را در جامعه می‌بینیم گفت: باید کارها را بهگونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که حداکثر اثرگذاری را داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن خارجی ما به هیچ وجه با ما کنار نخواهد آمد و بی‌رحمانه به سمت ما می‌تازد عنوان کرد: دشمن از هر فرصتی در جهت آسیب‌زدن به کشور استفاده می‌کند و امروز تقویت رابطه دانشگاه با بسیج بسیار اهمیت دارد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه در داخل کشور نیز برخی کارها که عمدتا جناحی است بازی کردن در زمین دشمن است گفت: عزل و نصب‌های جناحی، یک آسیب بزرگ در کشور است و بخشی از ضعف‌هایی که در کشور ایجاد شده به‌همین دلیل است و باعث ایجاد شکافی می‌شود که دشمن از آن بهره می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بسیج جریانی از متن انقلاب است و امتحان خود را به خوبی پس داده و این یک شعار نیست عنوان کرد: بسیج همیشه از همه ظرفیت کشور استفاده کرده است و باید این روحیه را به سایر جناح‌های کشور تعمیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه فرمانده بسیج، ولی‌فقیه است که در راس کار با دیده‌بانی وسیع فاصله‌های دور را دیده و هدایت می‌کند گفت: بسیج یک جریان فراجناحی در دانشگاه است و انتقاد بسیج دلسوزانه بوده و مطالبه مردمی است که مسئولان باید بپذیرند و در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/ ت

نظر شما