شناسهٔ خبر: 25685389 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بوشهر|۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

R41363/P41362/S6,53/CT1

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به کشف ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عسلویه گفت: در ۲ ماه امسال با متلاشی‌شدن باندهای سوداگران مرگ افزون بر ۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

صاحب‌خبر -

سردار خلیل واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در عسلویه با تاکید بر مبارزه  مستمر با سوداگران مرگ اظهار داشت: تمام نقاط استان بوشهر تحت رصد عملیاتی و اشراف اطلاعاتی پلیس قرار دارد و  این استان برای فعالیت سوداگران مرگ امن نیست.

وی رصد فعالیت سوداگران مرگ را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: برخورد قاطع با تخلف به‌ویژه مواد مخدر و قاچاق کالا در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و در این راستا تیم‌های ویژه و تخصصی تشکیل شده است.

رئیس پلیس استان بوشهر از کشف 20 کیلوگرم تریاک در دیلم خبرداد و بیان کرد: در یک عملیات پلیسی هماهنگ با رصد شبانه‌روزی فعالیت سوداگران مرگ، 20 کیلوگرم تریاک در دیلم کشف و 2 متهم دستگیر شدند.

سردار واعظی با اشاره به کشف 700 کیلوگرم تریاک در عسلویه خاطرنشان کرد: قاچاقچیان قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از دریا به خشکی را داشتند که قاچاقچیان در محاصره پلیس قرار گرفتند ولی قصد مقاومت داشتند که خودرو قاچاقچیان بر اثر تیراندازی پلیس و هدف قرار گرفتن لاستیک خودروی آنان متوقف شد و بیش از 700 کیلوگرم تریاک در این عملیات کشف شد.

وی، از کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در 2ماه امسال خبرداد و بیان کرد:در دو ماه امسال با متلاشی شدن باندهای سوداگران مرگ افزون بردو تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

انتهای پیام/

نظر شما