شناسهٔ خبر: 25685336 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بنیاد ملی نخبگان | لینک خبر

معاون توسعه مدیریت‌و‌منابع بنیاد ملی نخبگان:

بکارگیری ظرفیت‌های درون‌استانی از ملزومات حوزۀ نخبگانی است

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست محمدصالح ترکستانی؛ معاون توسعه مدیریت‌و‌منابع بنیاد ملی نخبگان با رئیس و کارکنان بنیاد نخبگان استان کردستان برگزار شد.

در این نشست، اهم مشکلات و چالش‌های موجود در بنیاد نخبگان استان کردستان تشریح شد و معاون توسعه مدیریت‌و‌منابع بنیاد ملی نخبگان بر لزوم استفاده حداکثری از منابع انسانی و سخت‌افزاری و همچنین چابکی نظام اداری بنیادهای نخبگان استانی به منظور خدمت‌دهی بهینه به اجتماع نخبگانی بومی تأکید کرد.

ترکستانی در ادامه، تکریم و الگوسازی از نخبگان در جامعه را یکی از اقدامات ضروری دانست و افزود: آموزش و توانمندسازی نیروی‌انسانی، استفاده بهینه از زمان و ظرفیت‌های درون‌استانی از ملزومات خدمت‌رسانی به جامعۀ نخبگانی است.

پس از این نشست، بازدید از عمارت احمدزاده که اخیراً با تعامل و همکاری بین‌دستگاهی حق بهره‌برداری آن از طرف اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کردستان به بنیاد نخبگان استان واگذار شده، انجام شد.

لازم به ذکر است، در این دیدار صیدی؛ شهردار سنندج، علوی؛ مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، فردین اخلاقیان؛ رئیس دانشگاه کردستان، مرادی؛ رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کردستان و امیری‌مقدم؛ مدیرکل امور اداری و پشتیبانی بنیاد ملی نخبگان نیز حضور داشتند.

نظر شما