شناسهٔ خبر: 25685155 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سقوط ملایی از صدر رنکینگ فدراسیون جهانی و صعود یک پله‌ای بریمانلو

R1434/P1015145/S3,30/CT1

در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی جودو، سعید ملایی تنها پس از یک ماه صدرنشینی با یک پله سقوط در جایگاه دوم قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی جودو امروز (سه‌شنبه) اعلام شد و سعید ملایی تنها پس از یک ماه صدرنشینی در رنکینگ فدراسیون جهانی با یک پله سقوط به رتبه دوم وزن 81- کیلوگرم سقوط کرد.

نماینده جودوی ایران به دلیل عدم حضور در مسابقات ماه جاری جودو با کسب 4768 امتیاز جای خود را در صدر رنکینگ این وزن به فرانک دی ویت هلندی واگذار کرد. در این وزن خاسان خالمیرزائف با کسب 4150 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

اما در وزن 100+ کیلوگرم، جواد محجوب، دیگر نماینده جودوی ایران با کسب 1920 امتیاز و بدون تغییر نسبت به ماه گذشته در رتبه شانزدهم باقی ماند. در این وزن گورام توشیشویلی با کسب  4872 امتیاز  و یک پله صعود به صدر جدول این وزن صعود و جایگزین داوید مورای برزیلی شد. لوکاس کرپالک از جمهوری چک نیز در جایگاه سوم قرار دارد.

همچنین در وزن 73- کیلوگرم، محمد محمدی بریمانلو با کسب 1831 امتیاز و یک پله صعود به رتبه هفدهم رنکینگ فدراسیون جهانی صعود کرد. در این وزن سوئیچی هاشیموتو با کسب 5950 امتیاز صدرنشین شد و رستم اروجوف از آذربایجان و اودبایار گونباتار از مغولستان در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام/

نظر شما