شناسهٔ خبر: 25683692 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

2 تن و 257 کیلوگرم موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با

صاحب‌خبر - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت فرد یا افرادی سودجو در زمینه حمل و نگهداری موادمخدر در یکی از روستاهای این شهرستان رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه آغاز کردند.
وی افزود: تیم های تخصصی پلیس با اشراف اطلاعاتی محل دپو موادمخدر را در خانه ای روستایی در حاشیه شهرستان ایرانشهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی ضربتی وارد محل شدند.
وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این منزل موفق به دستگیری سه قاچاقچی و کشف یک تن و 100 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، چهار قبضه سلاح کلاش، 16 تیغه خشاب و 2 دستگاه خودرو تویوتا شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به انجام عملیات موفق پلیسی دیگر در خاش اظهار داشت: ماموران انتظامی این فرماندهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل منطقه موفق شدند محل دپوی مقادیر قابل توجهی موادمخدر را در ارتفاعات این شهرستان شناسایی و با هماهنگی قضایی از محل مورد نظر یک تن و 35 کیلوگرم تریاک، 104 کیلو گرم هروئین و 18 کیلو گرم مرفین را کشف کنند.
سردار قنبری تاکید کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان پیشروترین استان در جهان از لحاظ مبارزه با مواد خانمان سوز مخدر است.
این استان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) به مرکزیت زاهدان افزون بر 1100 کیلومتر مرز زمینی با افغانستان و پاکستان دارد.
شهرستان های ایرانشهر و خاش در جنوب سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3042**6081
انتهای پیام

نظر شما