شناسهٔ خبر: 25681994 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

«عمارت ارغنون» دیروز، «عمارت نوفل لوشاتو» امروز

R1369/P1356/S4,34,39/CT12

مجموعه «عمارت ارغنون» در دور جدید فعالیت‌های خود، اقدام به تغییر نام این مجموعه نمایشی به «عمارت نوفل لوشاتو» کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، نام مجموعه نمایشی ارغنون به «عمارت نوفل لوشاتو» تغییر پیدا کرد. مدیریت جدید مجموعه عمارت ارغنون که در حوزه  هنر های نمایشی به  فعالیت می‌پردازند، علاوه بر تغییر نام این مجموعه، از 21آبان 96 این مجموعه نمایشی را تحویل گرفته‌اند بیش از 50 اجرای عموم صحنه‌ای تئاتر، نمایشنامه‌خوانی و برگزاری جشنواره میکرولیو و حضور در جشنواره  تئاتر فجر در مجموعه برگزار شده است.

از دیگر فعالیت‌های آینده مجموعه «عمارت نوفل لوشاتو» می‌توان به امکان برگزاری ورکشاپ‌های آموزشی در خصوص کارگاه‌های بازیگری و کارگردانی تئاتر و سینما اشاره کر که به زودی با برنامه‌ریزی و اهداف مشخص شده به اطلاع عموم خواهد رسید.

مدیریت مجموعه «عمارت نوفل لوشاتو» را داود نامور و محسن نجار حسینی به عهده دارند و از دیگر پرسنل این مجموعه می‌توان به  مدیریت روابط عمومی امیر قالیچی و نازنین فراهانی، مسئول روابط عمومی، محمود یوسفی، مدیر سالن، داریوش مفاخری و امیرحسین مانی، راهنمای سالن هستند. مسئول هماهنگی و اداری سمیه انصاری و ارغوان رهین ،مدیر فنی فرشاد نصیری و مسئول فنی مبین سپاس‌زاده، ترانه ولدیان مسئول گیشه و خدمات مجموعه جلیل منصوری اشاره کرد.

طراحی لوگوی «عمارت نوفل لوشاتو» توسط مهدی دوایی انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما