شناسهٔ خبر: 25681541 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

جزئیات جدید از پرونده نوزاد فروشی در مشهد

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز به نقل از جام‌جم، راز این نوزاد فروشی با شک کارمند ثبت‌احوال به زن و مردی فاش شد. این زن و مرد با مدارکی قصد داشتند، برای نوزاد شناسنامه بگیرند که کارمند ثبت احوال متوجه هم نامی مادر و نوزاد شد و موضوع را به پلیس اطلاع داد.
 
در ادامه ماموران متهمان را دستگیر کردند که مشخص شد، آنها عضو یک شبکه بزرگ فروش نوزاد هستند.اعضای این باند نوزادان را ابتدا هفت میلیون تومان می‌فروختند که در ادامه قیمت هر نوزاد را به 31 میلیون تومان افزایش داده بودند.
زن میانسالی معروف به خانم دکتر و یک کارمند بازنشسته ثبت‌احوال گردانندگان این باند بودند که همراه 24 عضو دیگر باند
دستگیر شدند.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد، خانم دکتر به دروغ خود را پزشک معرفی کرده و فروشندگان و خریداران نوزاد را در آرایشگاه‌های زنانه و مطب پزشکان شناسایی می‌کرد.

اعضای این باند در آخرین اقدام مجرمانه خود، دو نوزاد دختر 15 روزه را به دو خانواده یزدی و اصفهانی فروختند.زوج یزدی نوزاد را 28 میلیون تومان خریده بودند. والدین این نوزادان مشهدی پس از تولد فرزندانشان را به خانم دکتر داده بودند که نوزاد دیگر به زوجی اصفهانی به قیمت 30 میلیون تومان فروخته شده بود. بررسی‌ها نشان داد، اعضای این باند تاکنون شش نوزاد را فروخته‌اند.

به گفته فرمانده انتظامی خراسان رضوی، دو نفر از اعضای این باند کارکنان ثبت احوال بودند که یکی از آنها بازنشسته شده و تحقیقات پیرامون این پرونده ادامه دارد.

نظر شما