شناسهٔ خبر: 25681459 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ذبیح الله پورشیب در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور سلطانی‌فر و صالحی امیری در اردوی کاراته دلگرم کننده بود/ عملکرد فرجی در فدراسیون قابل تحسین است

ملی پوش کاراته کشورمان گفت: ارتباط خوب و محکم وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به نفع ورزشکاران است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ روز گذشته دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به همراه صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم کاراته بازدید کردند. ذبیح الله پورشیب، کاپیتان تیم ملی کاراته درباره حضور مسئولان ارشد ورزشی با خبرنگار برنا صحبت کرد.

پورشیب با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک با هم برای بازدید به اردوی تیم ملی آمدند، بیان کرد: این نشان می‌دهد که در ورزش اتفاقات خوبی در حال شکل گیری است زیرا ارتباط خوب و محکم وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به نفع ورزشکاران است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه صحبت‌های بسیار دوستانه‌ای با وزیر انجام دادیم، افزود: ورزشکاران درد و دلی داشتند با وزیر و رئیس کمیته ملی المپیک که انجام شد و بحث‌ های مختلف را اعضای تیم ملی به راحتی با مسئولان ارشد در میان گذاشتند و برای رسیدن به مدال خوش رنگ المپیک قطعا نیاز به چنین حمایت‌هایی داریم.

پورشیب با تاکید بر اینکه اردوهای خوبی تاکنون برگزار شده است، تصریح کرد: برنامه ریزی که برای مسابقات جهانی و آسیایی توسط کادرفنی در نظر گرفته شد بسیار خوب است و اردوی منظمی بدون هیچ گونه حاشیه‌ در حال برگزاری است. اگر این روند ادامه داشته باشید مطمئن باشید در رقابت‌های مختلف می‌توانیم به عناوین بسیار خوبی برسیم.

وی گفت: همیشه فدراسیون‌ها حاشیه داشتند اما با مدیریت خوب فرجی، رییس فدراسیون کاراته حاشیه‌هایی که در گذشته در این فدراسیون وجود داشت از بین رفته و اکنون این رشته ورزشی به دنبال دستیابی افتخارات مختلف است.

نظر شما