شناسهٔ خبر: 25681228 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پس از ماندن ولفسبورگ در بوندس لیگا

لابادیا: خصومت‌ها به من لطمه زد / تغییر مربی برای طرفداران جنبه تفریحی دارد!

مربی ولفسبورگ پس از ماندن در بوندس لیگا سکوت خود را شکست و به برخی اتفاق‌های اخیر باشگاه پاسخ داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب دور برگشت پلی‌آف بوندس لیگا «ولفسبورگ» با شکست «هولستین کیل» توانست در لیگ برتر آلمان بماند و مانع صعود هولستن شود. 

گرگ‌ها این فصل در مکان شانزدهم قرار گرفتند و نتایج ضعیفی کسب کردند. 

در فوریه 2018، باشگاه ولفسبورگ «برونو لابادیا» را جایگزین «مارتین اشمیت» کردند ولی این مربی نیز در 11 بازی تنها به 2 برد و 3 تساوی دست یافت. 

این مربی که سرانجام به سختی توانست گرگ‌ها را در بوندس لیگا نگاه دارد، شب گذشته پس از پیروزی مقابل هولستن کیل سکوت خود را شکست. 

وی در مصاحبه با یورواسپورت گفت: سخت ترین دوران مربیگری‌ام را گذراندم، خیلی چیزها با هم اتفاق افتاد و مهم این بود که با آرامش به مبارزه با آنها پرداخت. باید بگویم تنها چیزی که به یک مربی لطمه می‌زند خصومت است. 

 

لابادیا اظهار داشت: پس از باخت 4 بر یک مقابل لایپزیگ در هفته سی و سوم بوندس لیگا، من از طرفداران پرسیدم که چرا یک مربی جدید دریافت می‌کنید؟ بعضی‌ها گفتند که برای مردم سرگرم‌کننده است و آنها تنها آواز می‌خوانند. باید بگویم اگر با گوش‌های خودم نمی‌شنیدم این حرف را باور نمی‌کردم!

وی گفت: این حرف، به من بسیار ضربه زد و پس از آن به خودم گفتم من هدف خود را دارم و به همین دلیل اینجا هستم. حالا که توانستم ولفسبورگ را در بوندس لیگا نگاه دارم می‌توانم یک نفس راحت بکشم. 

دوسلدورف و نورنبرگ با کسب مقام‌های اول و دوم راهی بوندس لیگا شدند. ولفسبورگ نیز با برتری مقابل تیم سوم دسته دوم یعنی هولستین کیل در لیگ آلمان ماندنی شد. 

انتهای پیام/ا

نظر شما