شناسهٔ خبر: 25679813 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

تصادف درمحور ساوه-همدان ۴ کشته برجای گذاشت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: بر اثر برخورد دو خودرو در محور قدیم ساوه - همدان، چهار تن کشته و سه نفر مجروح شدند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر: سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: بر اثر برخورد دو خودرو در محور قدیم ساوه - همدان، چهار تن کشته و سه نفر مجروح شدند.

نعمت الله عزیزی اظهار داشت: این سانحه دلخراش شب گذشته (دوشنبه) بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک سواری سمند در کیلومتر ۲۵ جاده قدیم ساوه-همدان رخ داد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع رسانی حادثه به اورژانس ساوه، بلافاصله نیرو‌های امدادی پایگاه‌های اورژانس غرق آباد و ساوه و نیرو‌های هلال احمر قیطانیه برای کمک رسانی به محل سانحه اعزام شدند.

عزیزی بیان کرد: از سوی دیگر با توجه به محصور شدن مصدومین و آتش گرفتن خودروی پژو، هماهنگی لازم با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه برای حضور در محل سانحه و اطفای حریق و رهاسازی مصدومین انجام شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه خاطرنشان ساخت: با توجه به آتش سوزی خودروی پژو متاسفانه این حادثه دلخراش چهار تن را به کام مرگ فرستاد.

وی عنوان کرد: این حادثه جاده‌ای همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که مصدومین پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط نیرو‌های اورژانس، به مرکز درمانی شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما