شناسهٔ خبر: 25678275 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

اجرای پروژه فرهنگی و گردشگری پارک گالری در شورابیل

استان‌ها > اردبیل - شهردار اردبیل از اجرای پروژه فرهنگی و گردشگری در داخل مجموعه شورابیل با عنوان پارک گالری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛‌ حمید لطف‌اللهیان تصریح کرد: پارک گالری مجموعه‌ای فرهنگی و تفریحی در شورابیل است که در مساحتی بالغ بر 7 هکتار احداث می‌شود.

وی با بیان این که طراحی این پروژه به اتمام رسیده است، افزود: این پارک با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود و تاکنون بیش از 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار اردبیل گفت: در این مجموعه توریستی کمپ‌ها و سوییت‌های اقامتی، آمفی تئاتر روباز، مرکز خرید، رستوران، سوپر مارکت، محل بازی برای کودکان، دیوارهای نقش برجسته در ورودی جدید (شهرک نادری) احداث شده و در خدمت شهروندان قرار خواهد گرفت.

لطف‌اللهیان همچنین با اشاره به اجرای نورپردازی داخل دریاچه شورابیل و آب نمای موزیکال در شورابیل گفت: سیستم صوتی رادیو شورابیل نیز برای اولین بار طراحی شده و به زودی در این مکان نصب و راه اندازی می‌شود.

وی به احداث خیابان‌های 50 متری و 45 متری در اطراف خیابان کوثر اشاره کرد و گفت: در این خیابان سکانس‌های پیاده‌روی در نظر گرفته شده که باهدف ارتقای سلامت روحی ، جسمی و ترویج فرهنگ پیاده‌روی در شورابیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار اردبیل به تداوم اجرای پروژه پارک صخره‌ای اشاره کرد و یادآور شد: عملیات عمرانی این پارک به اجرا رسیده و محوطه این پارک در حال زیباسازی با کاشت نهال، درخت و اجرای نورپردازی است.

وی گفت: اجرای طرح مجتمع شنای شورابیل، اجرای پارکی بر روی تپه روبروی سایت قایقرانی و ده‌ها پروژه تفریحی دیگر از جمله طرح‌هایی است که به منظور اجرایی شدن درسال آتی در حال برنامه‌ریزی است.

46

نظر شما