شناسهٔ خبر: 25678253 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کانال تلگرام؛

پاسخ علی مطهری به روزنامه کیهان بابت انتقادات این روزنامه از نطق اخیر وی

قبلا نیز در همین بخش خبر ویژه توضیح داده ام که مجلس بیش از ۲ ماه برجام را بررسی کرد و اظهارنظر درباره آن که آری یا نه ، به چند دقیقه بیشتر وقت نیاز نداشت. تکرار این مطلب در آن روزنامه شأن آن جریده را پایین می آورد

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ علی مطهری در کانال تلگرامی خود نوشت:

 

جناب آقای شریعتمداری مدیر مسئول محترم روزنامه کیهان

با اهداء سلام ، در شماره یکشنبه ۹۷

/ ۲ / ۳۰ آن روزنامه ، بخش خبر ویژه ، تحت عنوان «از تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام تا باستیل شیبا، مطلبی از روزنامه هفت صبح نقل شده است که در آن طرح سؤال اینجانب از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره رواج کلمات بیگانه در اماکن عمومی با این استدلال که مسئله مهمی نیست و در اولویت قرار ندارد به تمسخر گرفته شده بود. عجیب است که روزنامه کیهان با آن مطلب همصدا شده و با تجاهل این مطلب را نیز اضافه کرده است که «علی مطهری ادعا می کرد ۲۰ دقیقه هم برای تصویب برجام در مجلس زیاد بوده و به این تمسخر ادامه داده است. این در حالی است که :

اولا مسئله رواج کلمات لاتین در سر در فروشگاهها و غیره از مسائل مهم فرهنگی کشور و از نشانه های خود باختگی فرهنگی است و بارها مورد هشدار رهبر انقلاب قرار گرفته است.

ثانیة قبلا نیز در همین بخش خبر ویژه توضیح داده ام که مجلس بیش از ۲ ماه برجام را بررسی کرد و اظهارنظر درباره آن که آری یا نه ، به چند دقیقه بیشتر وقت نیاز نداشت. تکرار این مطلب در آن روزنامه شأن آن جریده را پایین می آورد .

مستدعی است این نامه طبق قانون مطبوعات عینا در همان محل درج گردد.

با تقدیم احترام

علی مطهری

انتهای پیام

نظر شما