شناسهٔ خبر: 25677441 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ثابت کردم پاسخگوی حمایت ها هستم

گلایه دانشور در آستانه بازی‌های آسیایی: مصدومم اما درمانم قطع شده است

رکابزن طلایی ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: مصدوم هستم اما از زمانی که وارد اردوی تهران شدم درمانم قطع شده است. به نظر می‌رسد شاید به مدال آوری‌ام در بازی‌های آسیایی اطمینان ندارند.

صاحب‌خبر -

محمد دانشور در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت مصدومیت خود در آستانه بازی های آسیایی جاکارتا بیان کرد: یک سال است از ناحیه همسترینگ پای چپ مصدوم هستم اما چون بازی‌های داخل سالن آسیا و قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ را پیش رو داشتم اگر درمان مصدومیتم را شروع می کردم آن مسابقات را از دست دادم. بنابراین بعد از آن رقابت‌ها درمانم را شروع کردم اما به رسیدگی بیشتری نیاز دارم. من در مشهد حدود ۲۰ روز ، روزی سه جلسه کارهای درمانی مختلفی بر روی پایم انجام می دادم اما از روزی که وارد اردوی تهران شدم درمان قطع شده است.

او ادامه داد: از طرفی ما در هیچ کدام از اردوهای خود به جز اردوی قهرمانی آسیا در مالزی ماساژور نداشتیم ولی آقای سلگی مدیر تیم های ملی  با توجه به شرایط پای من ماساژور آورد که دو جلسه است روی پای من کار می کند ولی به نظرم باید کادر پزشکی وفیزیوتراپ کنار تیم باشد تا از مصدومیت های احتمالی جلوگیری شود و همچنین به بهبود هر چه سریع تر من نیز کمک شود.  به نظر می رسد آن توجه لازم را به من ندارند. نمی‌دانم به مدال آوری ام در بازی های آسیایی اطمینان ندارند یا فکر می کنند من با همین وضعیت هم می توانم مدال بگیرم  در حالی که باید بیشتر از قبل تلاش کنیم و سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم  چون همه کشورها دارند تلاش می کنند و برای کسب بهترین نتیجه به بازی های آسیایی می آیند. 

 دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون در مورد وضعیت دوچرخ‌ها و دیگر تجهیزات خود نیز تصریح کرد: من در بازی های آسیایی اینچئون با دوچرخه و تجهیزات سال ۲۰۱۰ رکاب زدم الان هم  از نظر تجهیزات و امکانات شرایط خوبی ندارم البته اسپانسر دارم اما نه برای بازی های آسیایی. امیدوارم فدراسیون لوازم و سخت افزارهایی که برای بازی های آسیایی لازم داریم را خیلی سریع تر تهیه کند چون داشتن آن  لوازم ۱۰ روز قبل از بازی های آسیایی دردی از ما دوا نمی کند.  هر چه زودتر به دستمان برسد بهتر است چراکه می توانیم تمریناتمان را آنالیز کنیم و با دوچرخه های جدید تمرینات مناسب  داشته باشیم  و به آنها عادت کنیم. البته طبق صحبتی که با فدراسیون  داشتم اعلام کردند برای خرید دوچرخه‌ها و لوازم فعال بودند و فقط منتظر رسیدن بودجه از سوی وزارت ورزش هستند.

رکابزن سرعتی ایران با اشاره به وضعیت اردوی تیم ملی گفت: ما در اردوهای بازی‌های آسیایی هستیم اما به نظرم اردوی‌های بازی‌های آسیایی باید بهتر و متفاوت تر از اردوهای دیگر مسابقات باشد . البته فدراسیون قول داده برای ما اردوی آماده سازی در کشورهای آسیای شرقی بگذارد و مسابقات تدارکاتی داشته باشیم  امیدوارم زودتر در مورد آن اقدام شود و در مسابقات تدارکاتی زیادی حضور داشته باشیم تا تجربمان بیشتر شود.  

دانشور در پاسخ به این پرسش که چقدر امکان تکرار مدال طلای بازی های آسیایی وجود دارد، تاکید کرد: من برای گرفتن مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون سختی‌های زیادی کشیدم  و هزینه زیادی کردم و واقعا شرایط سختی داشتم اما با این حال توانستم مدال طلا بگیرم. الان شرایط بهتری دارم و نسبت به قبل برای مسئولان و مردم  شناخته شده‌تر هستم. امیدوارم  حمایت های بیشتری از من شود من نیز تلاش می کنم مدال طلای دوره قبل خود را تکرار کنم. از صمیم قبل  و با تمام وجود تلاش می‌کنم از عنوان دوره قبل خود دفاع کنم و امیدوارم همه با من در این مسیر همراه باشند. چرا که نشان داده‌ام  اگر حمایتی از من بشود جوابگوی آن حمایت‌ها خواهم بود. دربازی های آسیایی ۲۰۱۴ این موضوع را ثابت کردم و در طول این چهار سال هم ورزشکار پرمدالی بودم و در قهرمانی آسیا چهار مدال ( ۲طلا، یک نقره و یک برنز) کسب کردم و نشان دادم اگر اعتمادی  به من شود و حمایت شوم با کسب مدال به خوبی پاسخگو هستم.

او در پایان گفت: از هیات دوچرخه سواری  و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تشکر ویژه ای دارم که در شرایط سخت من را حمایت کردند همچنین اسپانسرم نیز در این چهار سال از لحاظ تهیه سخت افزار من را حمایت کرد. امیدوارم که تمام ورزشکاران ایران در بازی های آسیایی موفق باشند.

 انتهای پیام

نظر شما