شناسهٔ خبر: 25676848 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه داخلی

صاحب‌خبر -
 

آزادکار سنگین وزن ایران به ایتالیا می رود

اتحادیه جهانی کشتی از «کمیل قاسمی» دارنده مدال نقره و برنز سنگین وزن کشتی آزاد در بازی های المپیک برای حضور در جلسه سالانه کمیسیون ورزشکاران این اتحادیه دعوت کرد.

به گزارش فدراسیون کشتی، جلسه سالانه کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی ۱۵ مرداد در شهر رم پایتخت ایتالیا برگزار خواهد شد.

«نناد لالوویچ» رئیس اتحادیه جهانی کشتی و «جردن باروز» آزادکار سرشناس آمریکایی که ریاست کمیسیون ورزشکاران این اتحادیه را برعهده دارد، با ارسال نامه ای به فدراسیون کشتی ایران، از قاسمی برای حضور در این جلسه دعوت کردند.‌باروز از کشور آمریکا، قاسمی از ایران، اودونایو آده کورویه از نیجریه، آرسن جلفالکیان از ارمنستان، سوفیا ماتسون از سوئد، ملونین نومونوی از فرانسه و یانان سان از کشور چین عضو کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی هستند.

مسابقات کشتی سومین دوره المپیک جوانان روزهای ۲۰ تا ۲۲ مهر ماه امسال در شهر بوئنوس آیرس آرژانتین برگزار خواهد شد.

شکست تیم ملی والیبال ایران برابر صربستان

ملی پوشان والیبال کشورمان دومین دیدار خود در راه آماده سازی برای حضور در لیگ ملت ها را با شکست پشت سر گذاشتند.

به گزارش مهر، تیم ملی والیبال که به منظور برپایی اردوی تدارکاتی پیش از مسابقات لیگ ملت ها در صربستان حاضر است یکشنبه شب در دومین دیدار دوستانه خود مقابل صربستان با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد.

تیم ایران با ترکیب معروف، غفور، موسوی، فائزی، عبادی پور، شریفی ومرندی آغاز گر بازی بود و در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ ، ۲۳، ۲۵ ، ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را واگذار کرد.‌ملی پوشان شب گذشته در نخستین دیدار دوستانه مقابل صربستان ۳ بر۱ پیروز شده بودند.

شاگردان ایگور کولاکوویچ در هفته های اول تا چهارم لیگ ملت های والیبال در کشورهای فرانسه، آرژانتین، روسیه و آمریکا به میدان خواهند رفت و هفته پنجم در تهران میزبان تیم های کره جنوبی، بلغارستان و آلمان خواهند بود.

قلعه‌نویی به سپاهان بازگشت

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن با باشگاه سپاهان به توافق رسید و خبر سرمربیگری‌اش به صورت رسمی تا چند روز دیگر اعلام می‌شود.

به گزارش مهر، باشگاه سپاهان اصفهان به توافق نهایی با امیر قلعه‌نویی رسید تا سرمربی فصل گذشته ذوب آهن اصفهان به زودی قراردادش را با این تیم امضا کند.‌پس از این که توافق های اولیه بین نماینده امیر قلعه نویی و مدیران باشگاه سپاهان صورت گرفت مسئولان این باشگاه مذاکرات مستقیمی را بر سر جزئیات قرارداد با وی آغاز کردند که دو طرف به توافق کامل رسیدند تا قلعه نویی که سابقه حضور در سپاهان و کسب دو عنوان قهرمانی با این تیم را در رقابت‌های لیگ برتر دارد بار دیگر سکان هدایت فنی زردپوشان اصفهانی را بر عهده بگیرد.

قلعه نویی دستیاران خود در سپاهان را هم معرفی کرده است و حتی در مذاکرات طرفین نام محرم نویدکیا هم مطرح شده است اما هنوز چانه‌زنی برای انتخاب مربیان سپاهان ادامه دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما