شناسهٔ خبر: 25673350 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

حمیدرضا بقایی زیر سِرُم رفت

مدیرکل زندان های استان تهران گفت: بازداشتگاه کهریزک دایر نیست و آن را تعطیل کردیم.

صاحب‌خبر -
مصطفی محبی در حاشیه سی و یکمین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در پاسخ به پرسش ایرنا درباره انتشار برخی شایعات مبنی بر دایر بودن بازداشتگاه کهریزک این مطلب را اعلام کرد.

به گزارش نامه نیوز محبی درباره بیشتر بودن جمعیت زندانیان استان تهران نسبت به ظرفیت آن، اظهار داشت: اینکه تعداد زندانیان استان تهران بیشتر از ظرفیت است. صحت دارد. حل این مساله در اختیار ما نیست اما اینکه مشکلات زیادی وجود دارد را قبول ندارم چون برای به حداقل رساندن مشکلات، همه تلاش خود را کرده ایم.

مدیرکل زندان های استان تهران درباره انتقاد زندانیان از پایین بودن بازدیدهای قضایی از زندان های تهران بزرگ و عدم رسیدگی مناسب به مشکلات قضایی ‌شان گفت: در سال گذشته فقط چهار هزار و 350 قاضی از زندان‌ های استان تهران بازدید کردند و همین امروز -دوشنبه 31 اردیبهشت- هم ساعت هشت صبح، 15 قاضی وارد زندان شدند تا به مشکلات قضایی رسیدگی کنند.

مدیرکل زندان های استان تهران با تشریح آخرین وضعیت حمید بقایی گفت که این فرد روز گذشته زیر سرم بوده است و هرگاه هر کدام از زندانیان نیاز پزشکی داشته باشند از ظرفیت بهداری زندان یا مراکز درمانی خارج از زندان استفاده می‌شود.

محبی به بدهی زندان‌ های استان تهران به سازمان ‌های دولتی اشاره کرد و گفت: بدهی زیاد داریم و بیشتر این بدهی ها مربوط به آب و برق و گاز است که البته دولت گفته تهاتر می ‌کند.

 

 

نظر شما