شناسهٔ خبر: 25672985 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هروی: بازیکنان تیم ملی کاراته سربازان زمان صلح هستند/ به فکر ارتقاء مدال‌های کاراته نسبت به دوره گذشته هستیم

R1434/P1435/S3,30/CT11

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: اعضای تیم ملی کاراته سربازان زمان صلح هستند و بدون هیچ چشم‌داشتی در حال جنگیدن برای افتخارآفرینی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شهرام هروی در حاشیه دیدار وزیر ورزش و جوانان از تمرینات تیم ملی کاراته، خطاب به سلطانی‌فر اظهار داشت: حضور شما باعث افتخار ما در تیم ملی کاراته است و مطمئن باشید این حضور باعث خواهد شد تا انگیزه‌ بازیکنان ما برای افتخار آفرینی در میادین آتی افزایش پیدا کند. صحبت‌های من با شما نیز در دو بخش است، بخش اول مربوط به افتخار‌آفرینی‌های رشته کاراته در سالیانه گذشته است.

وی تصریح کرد: ما در سال 95 در مسابقات جهانی اتریش برای اولین بار قهرمان جهان شدیم و برای دومین بار نیز در کمیته تیمی به عنوان قهرمانی رسیدیم. متاسفانه در دو سال گذشته این افتخارآفرینی کاراته ایران آنچنان که باید و شاید دیده نشد و برای وزارت ورزش و جوانان نیز چندان مهم جلوه داده نشد. سال گذشته نیز در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا مجدداً موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم و در مسابقات ورلدگیم نیز با 5 ورزشکار موفق به کسب 5 مدال شدیم.

سرمربی تیم ملی کاراته تاکید کرد: بخش دوم صحبت‌های من نیز با شما به عنوان پدر ورزش ایران درد و دل‌های پدر و پسری است، متاسفانه من در ماه‌های گذشته پدر خود را از دست دادم و الان با شما به عنوان پدر ورزش ایران قصد مطرح کردن مسائلی را دارم، ما در روزهای گذشته تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم و با توجه به این شرایط مطمئن بودم در جاکارتا نتایج بسیار خوبی را کسب خواهیم کرد. شرایط ما به گونه‌ای بود که من به دنبال ارتقای2 مدل دوره گذشته به 3 مدال و حتی کسب هر 4 مدال در کمیته انفرادی آقایان بودم. اما متاسفانه مسائلی در خصوص جوایز سالیان گذشته بازیکنان مطرح شد که نمی‌دانم حقیقت دارد یا شایعه است.

هروی افزود: ورزشکاران ما در روزهای گذشته شنیدند که قرار است پاداش کسب مدال سکه آنها در سالیان گذشته تبدیل به واحد شود و معادل واحدی به آنها پرداخت شود.

در این لحظه وزیر ورزش و جوانان خطاب به سرمربی تیم ملی کاراته عنوان کرد: ما هیچ واحد و اتوبوسی نداریم (با خنده) و همانطور که قول داده شده است جوایز ورزشکاران سکه خواهد بود.

سرمربی تیم ملی کاراته در ادامه عنوان کرد: خواهش دیگر من از شما این است که جوایز 13 ورزشکار ایرانی و 5 نفر آنها کاراته‌کا هستند و در مسابقات ورلدگیم نیز موفق به کسب مدال شده‌اند را پرداخت کنید. این ورزشکاران سربازان زمان صلح هستند و بدون هیچ چشم‌داشتی در حال جنگیدن برای اهتزاز پرچم کشورمان هستند. 90 درصد اعضای تیم ملی کاراته متاهل و متعهد هستند و خواهش می‌کنم نگاه ویژه‌تری به رشته کاراته داشته باشید. ما در حال حاضر در مجموعه ورزشی انقلاب و در سالن تکواندو تمرین می‌کنیم و وقتی این موضوع را به دوستانه رسانه‌ای مطرح می‌کنیم باعث خنده آنها می‌شویم. خواهش من این است که حداقل اسم این سالن را به سالن کاراته و تکواندو تغییر دهید تا ما وقتی آدرس محل تمرین خود را به کسی می‌دهیم باعث خنده آنها نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما