شناسهٔ خبر: 25672043 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لژیونرهای هندبال از اردوی سوم اضافه شوند/همسر کاستاروویچ به ایران بیاید با او هم همکاری می‌کنیم

رحیمی: چشم بسته هیچ کسی را نیاورده‌ایم/ قول کسب مدال در رشته‌های تیمی در بازی‌های آسیایی خیلی سخت است

رئیس فدراسیون هندبال گفت: قول کسب مدال در رشته‌های تیمی در بازی‌های آسیایی خیلی سخت است، اما ما برای کسب بهترین نتیجه‌ می‌رویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا رحیمی در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته المپیک از اردوی تیم ملی هندبال، گفت: حضور این دو عزیز با یکدیگر در اردوهای تیم ملی نشان از هماهنگی و اهتمام مسئولان ورزش به رشته‌های ورزشی دارد و در روحیه ورزشکاران تأثیرگذار خواهد بود. اولین اردوی تیم ملی بزرگسالان در حال برگزاری است و با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی سال پرکاری را پیش رو داریم و 6 اردوی دیگر خواهیم داشت.

وی درباره قرارداد سرمربی جدید تیم ملی هندبال و اینکه گفته می‌شود مبلغ پرداختی به او در مقایسه با کارنامه‌اش زیاد است، عنوان کرد: اصولاً مربیان و در مقابل فدراسیون دوست ندارند مبلغ قرارداد رسانه‌ای شود. با توجه به کارنامه قابل قبولی که کاستاروویچ دارد مبلغ زیادی به او پرداخت نمی‌شود. از طرفی چشم بسته هیچ کسی را نیاورده‌ایم؛ کسی که در اروپا کار می‌کند سطحش مشخص است و تیم‌های اروپایی به راحتی او را از دست نمی‌دهند. 

رئیس فدراسیون هندبال درباره مدت قرارداد سرمربی تیم ملی عنوان کرد: قرارداد ما 6 ماهه و تا بعد از بازی‌های آسیایی است و بعد از این مسابقات در صورت توافق ادامه خواهیم داد.

رحیمی در پاسخ به این سؤال که آیا کسب مدال در بازی‌های آسیایی شرط ادامه همکاری با این سرمربی است، گفت: قول کسب مدال در رشته‌های گروهی در بازی‌های آسیایی خیلی سخت است؛ چه کسی فکر می‌کرد بایرن مونیخ در فینال جام حذفی آلمان 3 گل بخورد. ما سعی می‌کنیم با تمام ابزارهایی که داریم تیم خوبی را اعزام کنیم.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: در رشته‌های تیمی پیش‌بینی برای کسب مدال و نتیجه سخت است، اما ما برای کسب بهترین نتیجه‌ می‌رویم. حتماً بحث کسب مدال نیست وقتی تیم ما در این زمین خوب کار کند برای ما مانند مدال است. وقتی بازی تیم را با بازی‌های قبلی مقایسه کنیم و پیشرفت داشته باشد کمتر از مدال نیست. 

وی درباره اضافه شدن لژیونرها به تیم ملی در بازی‌های آسیایی گفت: قرار است لژیونرها از اردوی سوم اضافه شوند، سرمربی تیم ملی با مربیان آنها صحبت کرده است، اما چون بازی‌های آسیایی در هیچ رشته‌ای در تقویم نیست خود بازیکنان قول دادند اضافه شود. 

رحیمی درباره احتمال حضور همسر سرمربی تیم ملی مردان برای هدایت تیم ملی هندبال بانوان گفت: همسر کاستاروویچ از بازیکنان خوب دنیا بوده است که کار مربی‌گری هم کرده است و اگر قبول کند به ایران بیاید در صورت توافق همکاری خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون هندبال درباره احتمال حضورش در فوتبال گفت: فعلاً در خدمت هندبال هستیم و سؤال‌های هندبالی را جواب می‌‌دهم.

انتهای پیام/

نظر شما