شناسهٔ خبر: 25672007 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مالک باشگاه پاری سن ژرمن:

امباپه با یک میلیارد یورو هم فروشی نیست

تهران- ایرنا- «ناصر الخلیفی» مالک متمول باشگاه پاری سن ژرمن، در اظهار نظری عجیب اعلام کرد: حتی در صورت پیشنهادی یک میلیارد یورویی، «کیلین امباپه » را نخواهند فروخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تارنمای شبکه تلویزیونی «کانال +» فرانسه روز دوشنبه نوشت: سوپراستار جوان پی.اس.جی تابستان گذشته با قراردادی پیچیده که در ابتدا شایعات از قرضی بودن آن حکایت داشت، به این تیم فرانسوی پیوست.
در همین حین، با توجه به عملکرد خیره کننده این مهاجم در موناکو، تیم های منچسترسیتی، منچستر یونایتد و آرسنال به شدت به دنبال جذب وی بودند.
«کانال +» ادامه داد: با این حال امباپه، پاری سن ژرمن را به عنوان مقصد بعدی خود برگزید و در اولین حضور خود در لیگ یک فرانسه در مجموع 27 بازی 13 گل به ثمر رساند و حالا قهرمان لوشامپیونه برای رسمیت بخشیدن به قرارداد انتقال وی مجبور است در عین اکراه مبلغ 118 میلیون پوند بابت این انتقال پرداخت کند، اما گزارش ها حاکی از آن است که در صورت جابجایی چنین مبلغی باشگاه پاریسی با قوانین بازی جوانمردانه مالی اتحادیه فوتبال اروپا به مشکل برخواهد خورد.
در این بین، باشگاه منچسترسیتی تحرکات بازار نقل و انتقالات تابستانی را به دقت زیر نظر گرفته تا در صورت قرار گرفتن نام امباپه در فهرست فروش پاری سن ژرمن برای جذب وی دست به کار شود.
این در حالی ست که مالک پاری سن ژرمن در هشداری غیرمستقیم از تصمیم قطعی خود برای عدم فروش این مهاجم 19 ساله خبر داده است.
الخلیفی در مصاحبه با این شبکه تلویزیونی گفت: می خواهید قیمت او را بدانید؟ بیشتر از یک میلیارد یورو. بله یک میلیارد یورو و حتی اگر این مبلغ را هم تهیه کنید، امباپه فروشی نیست.
ورزشی**3991**1368

نظر شما