شناسهٔ خبر: 25671985 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

۲۴ روز تا جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

الحضری: من نگفتم بازوبند کاپیتانی مصر را به صلاح می‌دهم/حداقل هدف ما صعود از مرحله گروهی است

کاپیتان تیم ملی مصر درباره هدف تیم ملی کشورش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت:ما هدف و بلند پروازی زیادی داریم و تنها برای نشان دادن خودمان به جام جهانی نمی رویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، عاصم الحضری، دروازه بان تیم ملی مصر خود را برای تاریخ سازی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده کرده است. الحضری با ۴۵ سال با حضور در جام جهانی به مسن ترین بازیکن تاریخ این تورنومنت شناخته خواهد شد.

الحضری گفت گویی با سایت گل انجام داده است و از هدف تیم ملی مصر در جام جهانی و مسائل مختلف صحبت کرده است که به شرح زیر است:

*هدف تیم ملی مصر در جام جهانی چیست؟

ما هدف و بلند پروازی زیادی داریم و تنها برای نشان دادن خودمان به جام جهانی نمی رویم. این چیزی است که تمام بازیکنان درباره این موضوع متفق هستند. همه بازیکنان می دانند که چرا به جام جهانی روسیه می رویم؟ هدف ما آشکار است. حداقل چیزی که می خواهیم صعود از مرحله گروهی است.

*تو به عنوان کاپیتان مصر چه نقشی در رسیدن به هدف مصر داری؟

ما یک ویژگی خوب داریم و آن این است ما خیلی خوب همدیگر را متوجه می شویم و درک می کنیم. به همین خاطر من دوست ندارم مثل کاپیتان های تیم های دیگر هر لحظه با بازیکنان صحبت کنم. فقط این درخواست را کردم که با بازیکنان در دو زمان صحبت کنم. یکی در ابتدای اردو و دیگری قبل از آغاز بازی با بازیکنان صحبت کنم. همه آنها می دانند من چه چیزی می خواهم بگوییم.

* برخی گفتند که تو بازوبند کاپیتانی را به محمد صلاح خواهی داد؟
من اصلا درباره واگذاری بازوبند کاپیتانی به محمد صلاح را پیشنهاد ندادم اما برای این کار مانعی وجود ندارد. همه می دانند که الحضری کاپیتان مصر است و نیازی به بازوبند در داخل ورزشگاه نیست. واقعیت این است که تیم ملی مصر نیازی به کاپیتان ندارد. رفتار من با بازیکنان با کاپیتان های دیگر متفاوت است.

* در پایان درباره خداحافظی بوفون از یووه و ۳۷ ساله شدن ایکر کاسیاس بگویید؟

تعجب کردم که بوفون تصمیم به خداحاظفی از یووه گرفته است و می خواهد خارج از ایتالیا بازی کند. به همین خاطر برای او با تیم آینده اش آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم از تصمیم خداحافظی از تیم ملی ایتالیا منصرف شود.

تولد کاسیاس را تبریک می گویم. او هنوز جوان است و تنها ۳۷ سال دارد. کاسیاس تو زمان زیادی را پیش رو داری. اکنون به فکر خداحافظی نباش. امیدوارم تو هم مثل من تا سن ۴۴ سال و نصف در ورزشگاه های فوتبال برسی.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما